قیمت سیمان

  1. خانه
  2. >
  3. قیمت سیمان

قیمت سیمان در آقای مصالح

خرید مصالح ساختمانی ، فروش مصالح ساختمانی ، قیمت مصالح ساختمانی

انواع سیمان چیست؟

سیمان انواع مختلفی دارد و قیمت سیمان با توجه به نوع آن تغییر می‌کند و هر نوع ویژگی و کاربرد خاص خود را دارد. آن از ترکیبات آهک، رس، ماسه، مواد معدنی، آهن و غیره به نسبت مختلف تشکیل می‌شود. سیمان سفید یکی از انواع سیمان است که در بازار وجود دارد و بسیار پرمصرف می‌باشد. در تولید این محصول از هیچ گونه رنگدانه‌ای استفاده نمی‌شود و کاملا سفید است. رنگ روشن آن به دلیل کاهش میزان آهن و منیزیم است همچنین در تولید آن از سوخت‌هایی استفاده می‌شود که در هنگام سوختن، دوده سیاه تولید نمی‌کنند. در مقابل سیمان های رنگی قرار دارد که رنگ آن‌ها کاملا ثابت بوده و در معرض تابش خورشید دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. این دو نوع سیمان در نماکاری نیز بسیار پرکاربرد هستند. سیمان پرتلند معمولی نوع دیگری از سیمان است که در ساخت جدول کنار خیابان، پیاده رو و غیره به کار می‌رود در واقع در مواردی استفاده می‌شود که مقاومت زیاد نیاز نیست. سیمان هوازا نوع دیگری از سیمان است که از ترکیب کلینکر با رزین، نمک‌های سدیمی و سولفات به دست می‌آید و در منطق سردسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد چون در برابر یخ زدگی مقاومت زیادی دارد.

گونه دیگری از این محصول وجود دارد که با نام سیمان آمیخته شناخته شده است آن از ترکیب مواد مختلف تشکیل می‌شود. سیمان روباره ای گونه دیگری است که نرم تر از سیمان پرتلند معمولی بوده و محافظ خوبی برای میلگردهای آرماتور در محیط‌های حاوی کلر است. سیمان تیپ ۵ مدل دیگری است که مقاومت مطلوبی در برابر سولفات‌ها دارد و در مناطقی که آب یا خاک سولفاته دارند، بهترین گزینه و انتخاب می‌باشد.

مزایای سیمان چیست ؟

قیمت سیمان نسبت به سایر مصالح ساختمانی کمتر است و دارای مزایای متعددی می‌باشد. یکی از مزایای سیمان مقاومت زیاد آن در برابر عوامل محیطی مانند آب است. یکی دیگر از مزیت‌ها، قابلیت استفاده از آن هم با کاردک و هم دستگاه پاشش است که هر روش کاربرد خاص خود را دارد. سیمان مقاومت زیاد در برابر خوردگی، ترک، سولفات‌ها و کلریدها است. این ماده هنگامی که با آب مخلوط شود به سرعت سفت و سخت شده و مقاومت زیادی دارد همین امر سبب کاهش هزینه‌های ساخت و ساز می‌شود چون برای سال‌های طولانی بدون تغییر باقی می‌ماند. از جمله مزایای دیگر سیمان ایجاد چسبندگی در سطوح مختلف می باشد و کارایی ساده و آسانی دارد،

به همین جهت مورد استفاده معماران و مهندسان قرار گرفته است. سیمان ماده‌ای است که دوستدار طبیعت می‌باشد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند و این یکی دیگر از مزایای مهم است. اما در کنار مزایای زیادی که سیمان دارد، دارای عیوبی نیز هست به عنوان مثال در روزهای اول مقاومت کمتری دارد و احتمال آسیب دیدگی زیاد است از این رو، برای پروژه‌های عمرانی برای محکم شدن چند روز زمان نیاز است. همان طور که در این مقاله بیان کردیم سیمان یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مصالحی است که در ساخت انواع ساختمان‌ها به کار می‌رود. انواع مختلفی دارد که هر نوع دارای مزایا و معایب خاصی هستند و با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند که میتوان فقط با نازلترین قیمت از آقای مصالح بخواهید.

سیمان

قیمت سیمان

 اگر در کار ساخت و ساز فعالیت داشته باشید مسلما با انواع مختلف مصالح مانند آجر، سنگ، سیمان و غیره آشنایی کامل دارید.  سیمان یکی از مهمترین مصالح مورد نیاز برای ساختمان سازی می‌باشد در واقع، به نوعی شالوده و اساس تمام ساختمان‌ها بر پایه آن بنا می‌شود. سیمان  به شکل پودر می‌باشد که پس از ترکیب با آب به حالت خمیری درمی‌آید و برای چسباندن و محکم کردن سطوح به کار می‌رود. مقاومت و استحکام آن منحصر به فرد و فوق‌العاده استو به راحتی دچار ترک یا آسیب نمی‌شود. میزان کیفیت و قیمت سیمان در هنگام تهیه و خرید، بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به این دو فاکتور باید محصول مناسب را خریداری نمود.

قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلف متغیر و در نوسان است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.  از آن جایی که سیمان بسیار پرکاربرد و پرمصرف است به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر صادر می‌شود که از این نظر، یک قطب اقتصادی محسوب شده و قیمت سیمان مسلما افزایش می‌یابد. اما اگر به عنوان یک محصول داخلی مورد استفاده قرار گیرد ارزان قیمت تر خواهد بود چون هزینه گمرک و ترخیص به آن تعلق نمی‌گیرد. برای کار ساختمان سازی بهتر است آن را به صورت کلی و عمده خریداری نمایید چون در این صورت ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به خرید جزیی خواهد بود.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان تهران

قیمت سیمان تهران با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می شود. سیمان تهران، محصولی معتبر در بین مصالح ساختمانی مختلف است که مشتریان پر و پا قرصی به خود اختصاص داده است. از این سیمان به عنوان ملات برای چینش و مستحکم سازی بناهای عمرانی استفاده می شود. بنابراین تعیین قیمت نهایی برای سیمان تهران، در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد.

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان تهران، می توان به کیفیت بالای آن، درصد خلوص و نحوه فروش آن اشاره کرد. به علاوه بدیهی است قیمت این نوع سیمان برای استانهای مجاور تهران، مناسب تر تعیین شود. چرا که حمل کالا به این استانها راحت تر است. همانطور که می دانید، نحوه فروش کالا و نوع حمل و نقل و ترابری کالای خریداری شده به محل مورد نظر، از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی یک محصول شمرده می شوند.

همچنین کیفیت محصول نیز نقش موثری در تعیین قیمت سیمان تهران خواهد داشت. کیفیت محصول بر مبنای درصد خلوص و مقدار ناخالصی موجود در آن، مقدار چسبندگی، ضریب استحکام و… تعیین می شود. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر می توانند قیمت نهایی سیمان تهران را مشخص کنند.

قیمت انواع سیمان

 

ویژگی ها و مشخصات سیمان

سیمان در حالت طبیعی به شکل پودر می‌باشد که در اکثر مواقع با مواد و عناصر مختلف ترکیب می‌شود و ترکیبات جدیدی به وجود می‌آید که هر کدام در ساختمان سازی کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال سنگ سیمان نوعی از این ترکیبات است که به شکل جامد وجود دارد و قیمت سیمان با آن تفاوت دارد. اما سیمان، این ماده پرکاربرد ویژگی و مشخصات خاصی دارد که آن را از سایر مصالح متمایز می‌سازد و در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. یکی از ویژگی‌های اصلی، استقامت و مقاومت است این پودر بعد از اینکه با آب مخلوط شد به شکل خمیر درمی‌آید و برای چسباندن عناصر دیگر می‌توان از آن استفاده کرد. استحکام آن به قدری است که برای مدت‌های طولانی بدون آسیب باقی می‌ماند به عبارت دیگر برای چندین سال می‌توان از آن استفاده کرد و این مشخصه برای خریداران بسیار اهمیت دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماده چسبنده، در دسترس بودن آن است، شما به راحتی می‌توانید به مراکز یا سایت های فروش مراجعه نمایید و سیمان مد نظر خود را در حجم و میزان دلخواه خریداری نمایید. با توجه به میزان نیاز و بودجه می‌توان آن را به صورت فله یا پاکتی خریداری کرد که این امر یکی دیگر از ویژگی‌های بارز سیمان است. شرایط نگهداری سیمان بسیار مهم است و در محیط مرطوب و در تماس با آب واکنش می‌دهد و ممکن است بافت اولیه آن دچار آسیب شود. توصیه می‌شود آن را در بسته بندی مناسب در محل خشک حداکثر برای دو الی سه ماه نگهداری کنید. سیمان درون کیسه کاملا یکنواخت و خالص است و هیچ گونه تا خالصی نباید در آن وجود داشته باشد و توجه به این امر در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است.

عوامل موثر بر قیمت سیمان

خرید و فروش سیمان به صورت روزانه و دایمی انجام می‌شود چون این محصول برای ساختمان سازی بسیار مهم و ضروری می‌باشد. قیمت سیمان یک نرخ ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان، میزان کیفیت آن است هر چه سطح کیفی بالاتر باشد مسلما برای خرید هزینه بیشتری باید پرداخت کرد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت، بافت سیمان است هر چه بافت ریز تر باشد یعنی مرغوب تر بوده و گران قیمت می‌باشد. وزن کیسه و حجم سیمان، از عوامل دیگری است که با قیمت رابطه مستقیم دارد هر چه وزن بیشتر باشد هزینه پرداختی نیز بیشتر می‌شود.

قیمت سیمان به مارک و نوع برند نیز بستگی دارد مارک‌های معروف و نام آشنا گران تر هستند. درجه این محصول بر این فرایند نیز اثر دارد به عنوان مثال فروش سیمان درجه ۵۳ نسبت به درجه ۴۳ با قیمت بیشتری صورت می‌گیرد. سیمانی که به همراه فاکتور و گواهینامه تست عرضه می‌شود محصولی اصل و باکیفیت می‌باشد به همین جهت نسبت از قیمت بالاتری برخوردار است. اگر مواد اولیه با قیمت بالاتری خریداری شود قطعا سیمان روند صعودی خواهد داشت. هزینه های تولید مانند احداث کارخانه در محیط مناسب، خرید و تعمیر دستگاه، بسته بندی و غیره نیز یکی دیگر از عوامل اصلی و مهم در نوسان قیمت محسوب می‌شود. افزایش یا کاهش دلار هم تاثیر مستقیمی بر کم یا زیاد شدن قیمت این محصول دارد.

 

مزیت های استفاده از سیمان تهران

همانطور که بررسی کردیم، قیمت سیمان تهران برای معماران و افرادی که در زمینه ساخت و ساز بنا فعالیت دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. این سیمان، مقاومت و چسبندگی بسیار بالایی دارد و می تواند استحکام بنای شما را تا حد زیادی افزایش دهد. بنابراین خرید این محصول، برای بسیاری از افراد می تواند موثر و کاربردی باشد.

برای خرید سیمان تهران با بهترین قیمت، باید نکاتی را رعایت کنید. برای مثال، خرید عمده و کیسه ای محصول می تواند باعث کاهش چشمگیر قیمت شود. یکی از مجموعه هایی که عملیات فروش سیمان به صورت جزئی و عمده را انجام می دهد، شرکت آقای مصالح است. برای آگاهی از شرایط خرید و قیمت انواع مصالح ساختمانی می توانید با مشاور ما  ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.

کاربردی های سیمان چیست ؟

همان طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم بر اساس نوع و کاربرد سیمان، قیمت سیمان در نوسان است. این ماده یکی از پرکاربردترین محصولات در ساختمان سازی می‌باشد از آن در تهیه ملات در بنایی، گچکاری و بندکشی استفاده می‌شود که می‌توان گفت مهمترین کاربرد آن محسوب می‌شود.

در واقع سیمان مانند یک چسب بسیار قوی عمل می‌کند و اجزای مختلف را به یکدیگر پیوند می‌دهد و این یک پیوند و اتصال دایمی می‌باشد. به دلیل مقاومت زیاد از سیمان در ساخت سازه‌های بتنی مانند پل، سد، کانال‌های آب و فاضلاب و غیره استفاده می‌شود و این یکی از مهمترین کاربردهای آن به شمار می‌آید. یکی دیگر از حوزه‌های استفاده از آن، نماکاری ساختمان است از انواع مختلف سیمان برای نما خارجی و داخلی استفاده می‌شود که در این زمینه سیمان سفید یا رنگی بسیار پرکاربرد است و زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. وقتی که سیمان خشک شود در برابر آب کاملا غیر قابل نفوذ شده که در این صورت به عنوان درزگیر می‌توان استفاده کرد. از کاربردهای دیگر این ماده، ساخت چاه است چون آن بعد از اینکه به شکل مخلوط درآمد، سریع خشک و سفت می‌شود. از سیمان برای ساخت تیر چراغ برق، مخزن آب، جاده سازی نیز به کار می‌رود. برای اجرای تمام این موارد باید سیمان درجه یک و مرغوب باشد چون در غیر این صورت، ساختمان و بنا دوام زیادی نخواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب خواهد شد.

 

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان تیپ ۲

قیمت سیمان تیپ ۲ با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می شود. سیمان تیپ ۲ ، از بهترین انواع سیمان شناخته می شود که خرید آن با استقبال گسترده ای از سوی معماران مواجه شده است. در اصطلاح به این نوع سیمان، سیمان پرتلند نیز گفته می شود. این سیمان، نوعی سیمان اصلاح شده است که استفاده از آن در پی ساختمان باعث جلوگیری از زنگ زدگی عناصر فلزی بنا خواهد شد.

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان تیپ ۲ ، می توان به کیفیت بالای آن، درصد خلوص بالا و نحوه فروش آن اشاره کرد. این سیمان بیشتر در بناهایی که مشکل افزایش دما دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این سیمان پس از ترکیب شدن با آب، حرارت کمتری نسبت به سیمان تیپ ۱ از خود ساطع می کند. البته مدت زمان سفت شدن سیمان تیپ ۲، بیشتر از سیمان تیپ یک است. از این سیمان بیشتر در ساخت فونداسیون های مربوط به دیواره پل ها و تونل ها استفاده می شود.

همانطور که گفته شد، کیفیت محصول، خلوص آن و… نقش موثری در تعیین قیمت سیمان تیپ ۲ خواهند داشت. میزان استحکامی که سیمان برای بنای شما ایجاد می کند، می تواند نشان دهنده کیفیت آن باشد. سیمان تیپ ۲ با وجود خاصیت اصلاح شدن، قیمت بیشتری نسبت به سیمان تیپ ۱ خواهد داشت.

قیمت سیمان تهران

نکاتی در مورد خرید انواع سیمان تیپ ۲

برای خرید سیمان تیپ ۲ با بهترین قیمت، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. برای مثال، خرید عمده و کیسه ای محصول می تواند باعث کاهش چشمگیر قیمت شود. همانطور که گفته شد، استفاده از این سیمان می تواند از زنگ زدگی عناصر فلزی پی ساختمان شما جلوگیری کند. پس بهتر است با خرید این نوع سیمان کیفیت بنای خود را افزایش دهید. یکی از مجموعه هایی که در زمینه فروش سیمان تیپ ۲ به صورت جزئی و عمده فعالیت می کند، شرکت آقای مصالح است. شما خریدار عزیز، جهت آگاهی از شرایط خرید و قیمت انواع سیمان تیپ ۲ می توانید با مشاور ما  ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان پاکتی ۱۴۰۲

قیمت سیمان پاکتی ۱۴۰۲ با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می شود. خرید سیمان پاکتی، می تواند برای معماران و افرادی که در زمینه ساخت و ساز بنا فعالیت می کنند، بسیار مفید باشد. همانطور که می دانید قیمت جزئی محصول با قیمت عمده آن متفاوت است. معمولا محصولاتی که به صورت عمده فروخته می شوند، دارای قیمت مناسبتری هستند.

به طور کلی قیمت سیمان پاکتی ۱۴۰۲ در دو گروه مختلف قابل بررسی است. گروه اول خرده فروشانی هستند که در مغازه های مصالح ساختمانی به فروش سیمان مشغولند. بدیهی است این خرده فروشی ها نمی توانند تمامی مصالح لازم برای ساخت یک ساختمان بزرگ را تامین کنند. از طرفی خرید محصول از چنین خرده فروشی هایی، فقط برای ساخت و سازهای کوچک مناسب است. افرادی که قصد ساخت ساختمان های بزرگ با تعداد طبقات بالا را دارند، بهتر است از فروش عمده سیمان پاکتی استفاده کنند.

قیمت سیمان پاکتی ۱۴۰۲ در مراکز عمده فروشی مصالح ساختمانی، بسیار مناسب تر از خرده فروشی ها می باشد. به همین دلیل افرادی که در عملیات ساخت و ساز و کارهای عمرانی فعالیت گسترده ای دارند، از خرید عمده و پاکتی سیمان استفاده می کنند.

قیمت سیمان پاکتی 1400
قیمت سیمان پاکتی ۱۴۰۲

نکاتی در مورد خرید و قیمت سیمان های پاکتی

برای خرید سیمان پاکتی با بهترین قیمت، بهتر است به عمده فروشی های معتبر مراجعه کنید. این عمده فروشی ها می توانند سیمان مورد نیاز شما را به صورت پاکتی و به هر اندازه که بخواهید، با قیمتی مناسب تامین کنند. یکی از مجموعه هایی که در زمینه فروش سیمان پاکتی به صورت عمده فعالیت می کند، مجموعه آقای مصالح است. شما خریدار عزیز، می توانید جهت آگاهی یافتن از شرایط خرید و قیمت انواع سیمان پاکتی ۱۴۰۲ به نشانی سایت https://mr-masaleh.ir مراجعه نمایید. امید است مطالب ارائه شده، زمینه آشنایی شما با سیمان پاکتی و قیمت آن را فراهم کرده باشد.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت سیمان سیاه امروز

قیمت سیمان سیاه امروز نقش مهمی در ساخت و سازها و فعالیت های عمرانی دارد. همانطور که می دانید، محصول سیمان به طور کلی به دو دسته سیمان سیاه و سیمان سفید تقسیم می شود. سیمان سفید معمولا در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. اما سیمان سیاه بیشتر برای استحکام بخشی به بنا استفاده می شود. از این رو سیمان سیاه نسبت به سیمان سفید کاربرد بیشتری در صنعت دارد. سیمان سیاه از ترکیب موادی مثل خاک رس، اکسید آهن، آهک و منیزیم ساخته می شود و از این رو دارای استحکام زیادی می باشد.

به طور کلی قیمت سیمان سیاه روز می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. کیفیت تولید سیمان، نوع سیمان سیاه و نوع فروش آن از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن به شمار می روند. بدیهی است هرچه کیفیت سیمان سیاه بهتر باشد، قیمت آن نیز اندکی افزایش خواهد یافت. فروش جزئی یا عمده محصول نیز می تواند نقش موثری در کاهش یا افزایش قیمت سیمان سیاه داشته باشد. قیمت سیمان سیاه روز در مراکز عمده فروشی بهتر از خرده فروشی مصالح ساختمان است. در واقع بسیاری از افرادی که قصد ساخت و ساز در مقیاس های گسترده را دارند از سیمان سیاه عمده استفاده می کنند.

قیمت سیمان سیاه امروز
قیمت سیمان سیاه امروز

نکاتی در مورد خرید و قیمت سیمان های سیاه

برای خرید سیمان سیاه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، بهتر است به مراکز معتبر عرضه مصالح ساختمانی مراجعه کنید. این مراکز می توانند سیمان سیاه مورد نیاز شما را به صورت عمده و با قیمتی مناسب برای شما تامین کنند. یکی از شرکت هایی که در زمینه فروش سیمان سیاه فعالیت گسترده ای دارد، مجموعه آقای مصالح است. شما مصرف کننده عزیز، می توانید جهت اطلاع از شرایط خرید و قیمت سیمان سیاه روز با مشاور ما  ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید سیمان و خرید مصالح ساختمانی با آقای مصالح تماس بگیرید

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

آقای مصالح را در اینستاگرام دنبال کنید

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید