خرید سیمان شمال

  1. خانه
  2. >
  3. خرید سیمان شمال

خرید سیمان شمال

معرفی و خرید سیمان شمال :

شرکت سیمان شمال (سهامی عام) در سال ۱۳۳۳ تاسیس و در تاریخ اسفند ماه ۱۳۴۷ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد. از سال ۱۳۹۴ ظرفیت تولید این شرکت به چهار هزار تن در روز رسید.

سرمایه این شرکت در سال ۱۳۹۸ به رقمی معادل۱/۲۹۰/۰۸۵/۴۷۷/۰۰۰ریال منقسم به ۱/۲۹۰/۰۸۵/۴۷۷ سهم با نام ۱۰۰۰ریالی رسید.

شرکت سیمان شمال از شرکت های به نام کشور می باشد و معاملات و خرید سیمان شمال در ابعاد گسترده ای در کشور انجام می شود.

از طریق این لینک می توانید به تابلوی بورس سیمان شمال ( سشمال) بروید و برای خرید سهام سیمان شمال اقدام نمایید

آقای مصالح پایین ترین قیمت در ارسال و خرید سیمان شمال را ارائه میدهد. برای قیمت سیمان شمال یک تماس تلفنی کوتاه کافیست.

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

سیمان شمال چیست؟

سیمان شمال نام شرکتی معتبر در تهیه و تولید انواع سیمان در تناژ بالا است. سیمان پودری است که برای چسباندن، سفت کردن و اتصال دادن مواد دیگر در یک ترکیب استفاده می شود. خاصیت اصلی سیمان سفت و محکم شدن آنها به مرور زمان می باشد. سیمان به دو نوع کلی هیدرولیک و غیر هیدرولیک تهیه می شود.

بیشترین کاربرد سیمان در ساخت بتن می باشد که از طریق مخلوط شدن با سنگندانه های ریز، ملات سنگ تراشی یا با شن و ماسه تولید می شود. بتن پس از آب پر مصرف ترین ماده در کره زمین است.

خرید محصولات سیمان شمال

  • سیمان پورتلند تیپ دو : این نوع سیمان از محصولات سیمان شمال معمولا در بتن ریزی های مسلح و نیمه حجیم استفاده می شود و مقاومت گرمایی متوسطی دارد.
  • سیمان پورتلند پوزولانی : از دیگر محصولات سیمان شمال ، سیمان پورتلند پوزولانی است که با نام سیمان آمیخته نیز شناخته می شود. مقاومت بتن ساخته شده با این سیمان در ابتدا کمتر سیمان های تیپ یک و دو می باشد ولی بعد از ۱۲ ماه با افزایش مقاومت از سیمانهای یک و دو محکم تر می شود.
  • سیمان سفید : اکثرا در نما کاری استفاده می شود و بسیار سفید و روشن است. مقاومت خوب این سیمان آن را قادر به جایگزین شدن سیمان عادی کرده است.
  • سیمان رنگی : این محصول تقریبا از محصولات انحصاری شرکت سیمان شمال است که در کشور نظیر ندارد. سیمان رنگی با ترکیب سیمان سفید و اضافه کردن پایه های رنگی معدنی ساخته می شود.

انواع رایج سیمان

  • سیمان پرتلند در پنج تیپ، پرتلند آهکی و ضد آب
  • سیمان پوزولان و سیمان آمیخته
  • سیمان برقی و نسوز
  • سیمان سفید و رنگی
  • سیمان گوگردی، سرباره ای ضد سولفات و بنائی

فروش انواع سیمان

  • فروش سیمان شمال تیپ ۲
  • فروش سیمان شمال تیپ۱
  • فروش سیمان شمال پوزولانی
  • خرید سیمان آبیک
  • خرید مصالح ساختمانی غرب تهران
  • فروش سیمان تهران فله
  • فروش سیمان تهران پاکتی

قیمت سیمان شمال

قیمت سیمان شمال مانند سایر محصولات در چند سال گذشته افت و خیز فراوان داشته است. در این وضعیت افراد زیادی در خرید مستقیم سیمان یا خرید خرید غیر مستقیم آن سود و زیان فراوان کرده اند.

آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است و به همین علت تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه می گردد.

برای مشاهده لیست خرید انواع سیمان از جمله سیمان شمال در سایت آقای مصالح اینجا کلیک کنید.

در هفته های اخیر شاهد ثبات یا گاها کاهش نسبی قیمت سیمان در بازار بوده ایم اما با توجه به نوسان قیمت ها در موقع خرید سیمان شمال همیشه قیمت روز را باید استعلام کرد.

قیمت هر پاکت سیمان تیپ دو خاکستری در زمان نگارش این مطلب عرضه شده توسط کارخانه‌ جات تولیدی سیمان در بورس، به شکل میانگین در حدود ۲۵ هزار تومان است.

با احتساب هزینه‌ های قانونی مانند  ۹ درصد  مالیات بر ارزش افزوده، ۱۳ درصد سود عمده و خرده فروشی و متوسط ده هزار تومان هزینه‌های حمل و بارگیری هر کیسه سیمان، در مجموع بهای سیمان پاکتی تیپ دو برای مصرف‌ کننده عمده در حدود ۳۵ هزار تومان تمام می شود که البته در شرکت های مختلف تولیدی می تواند متفاوت باشد.

درنتیجه با بررسی قیمت های اعلام شده در بانک سازمان حمایت، میانگین نرخ هرکیسه پنجاه کیلویی تیپ دو در سطح استانها در حدود ۳۸ هزار تومان و در شهرستان‌های نزدیک کارخانه‌های تولید سیمان (به دلیل کاهش هزینه حمل و بارگیری) در حدود ۳۵ هزار تومان است.

این قیمت میانگین در بعضی از شهرها مثل تهران به علت حجم بالای تقاضا و مصرف و همچنین حمل سیمان از سایر استان‌ها و تاثیر افزایش نرخ حمل از فواصل دور و هزینه بارگیری سیمان، افزایش نسبی جزئی قیمت سیمان و تاثیر آن بر قیمت نهایی مصرف‌کننده را تجربه خواهد کرد.

جهت دریافت قیمت سیمان شمال در تهران و  غرب تهران بصورت آنلاین فقط با آقای مصالح تلفنی تماس بگیرید. چرا که قیمت سیمان روزانه تغییر میکند.

قیمت مصالح ساختمانی

با یک تماس کوتاه با آقای مصالح قیمت مصالح ساختمانی را تلفنی بگیرید. خرید مصالح ساختمانی و فروش مصالح ساختمانی با رتبه بالا در دست ماست.

خرید سیمان شمال

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید