خرید آجر بهمنی

folder_openمصالح ساختمانی
comment1 دیدگاه

خرید آجر بهمنی

آجر بهمنی به نام آجر ده سوراخ و لفتون شناخته می‌شود. این آجرها کاربردهای زیادی دارند و حتی تاکنون ساخت آن در اندازه‌های استاندارد قدیمی ادامه یافته است. این آجرها مستحکم، سبک و زیبا هستند و در هر جای ساختمان از آن می‌توانید استفاده کنید. بدون تردید می‌توان گفت که انتخاب این آجرها بهترین است. خرید این آجرها به صورت درجه یک و بی عیب و نقص به دقت بالایی نیاز دارد. این آجرها را در سراسر کشور به راحتی می‌توان خریداری کرد. سفارش و تهیه این آجرها با کم‌ترین هزینه امکان‌پذیر است.

همکنون برای خرید آجر بهمنی با یک تماس تلفنی با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده اقدام کنید. فروش آجر بهمنی به قیمت کارخانه و زیر قیمت بازار بصورت کلی و جزئی با مشاوران ما در تماس باشید.

آجر بهمنی چیست؟

آجرها یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در ساختمان‌سازی و نمای ساختمان به شمار می‌روند. یکی از انواع آجرهای مصرفی آجرهای بهمنی است. امروزه استفاده از این آجرها در ساختمان‌سازی بیشتر از سایر آجرها مشاهده می‌شود. به دلیل مقاومت زیاد این آجرها در برابر شرایط سخت می‌توان از آن‌ها در مناطق بارانی و برفی استفاده کرد. استفاده از این آجرها می‌تواند زیبایی منحصربه‌فردی به نمای ساختمان­‌ها بدهد. این آجرها کاربردهای مختلفی دارند. به طور مثال برای نمای ساختمان و دیوار چینی از آن استفاده می‌شود. به طور معمول رنگ آجرهای بهمنی تولید شده  گلبهی، قرمز و زرد است که  بیشترین کاربرد را رنگ زرد به خود اختصاص داده است. این آجرها از خاک رس تهیه شده‌اند.

فروش آجر بهمنی

در این سایت فروش آجر بهمنی بصورت کلی و جزئی و ارسال توسط نیسان ، خاور ، کامیون و کمپرسی انجام میشود.

شما میتوانید پس از تحویل بار با نازلترین کرایه حمل اقدام به پرداخت نمایید و در محل تسویه کنید.

مشخصات فیزیکی آجر بهمنی

آجر بهمنی یک نوع سنگ مصنوعی می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود ابعاد و رنگ این‌ آجر را  انتخاب کنید. معمولاً این آجرها ۸ تا ۱۰ سوراخ دارد که نفوذپذیری ملات و یکپارچگی ساختار سازه را افزایش می‌دهد. این آجرها جنسی ترد و شکننده دارند و امکان برش این محصول به قطعات کوچک وجود ندارد. معمولاً ابعاد این محصول ۵/۵*۱۰*۲۱/۵ است.

قیمت آجر بهمنی

قیمت خرید آجر بهمنی به موارد زیر وابسته است:

نوع آجر: قیمت آجرهای بهمنی سفال مناسب است و میزان تولید و کاربرد آن نیز بالا است. اما انواع آجرهای بهمنی نسوز به دلیل قیمت‌ بالا نسبت به آجرهای معمولی کاربرد و تولید کم‌تری دارند.

ابعاد آجر: اگر آجرهای بهمنی کوچک‌تر و حجم کم‌تری داشته باشند، ارزان‌تر خواهند بود. بنابراین با بزرگتر شدن ابعاد آجر قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. ارزان ترین نوع آجر بهمنی انواع آجرهای نسوز و سفال ۴ سانتی هستند. توجه داشته باشید که قیمت آجرهای ۵.۵ سانتی از ۷ سانتی و ۱۰ سانتی کم‌تر است.

رنگ آجر:  طیف‌های رنگی آجر بهمنی سفال شامل سفید(زرد) و قرمز آجری می‌باشد. قیمت آجرهای قرمز نسبت به آجر زرد بیشتر است. طیف‌های رنگی آجر بهمنی نسوز بسیار بالا است که از آن جمله می‌توان به سفید ساده و شاموتی و سیاه اشاره کرد. رنگ آجرها و میزان قیمت آن‌ها بسته به ترکیبات به کار رفته در خاک آجر، چیدمان خشت‌ها و تکنولوژی کوره متفاوت است. با این حال  می‌توان گفت که قیمت آجرهای تیره‌تر بالاتر است.

برای آگاهی از قیمت آجر بهمنی و خرید آجر بهمنی غرب تهران و تهران با مشاوران ما ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس بگیرید.

پایین ترین کرایه حمل به علت تعدد ماشینهای حامل بار توسط آقای مصالح ارائه میگردد. کافیست یک بار سفارش دهید.

مزایای استفاده از آجر بهمنی

مزایای استفاده از آجر بهمنی به شرح زیر است:

  • استفاده از آجرها در ساختمان باعث افزایش جرم حرارتی آن می‌شود. بنابراین گرمای تابستان و سرمای زمستان را به راحتی می‌توان تحمل کرد.
  • معمولاً آجر بهمنی نیازی به نقاشی ندارد، با این‌ حال که آسیب ناشی از یخ‌زدگی در اثر آب بندی مناسب کاهش می‌یابد.
  • نمای ساختمان با استفاده از این آجرها تمیز و زیبا می‌باشد.
  • ماده‌‌ی سازنده‌ی آجر بهمنی در برابر حرارت و هم‌چنین آتش‌سوزی بسیار مقاوم است.
  • آجر بهمنی در برابر آب و هوای بسیار سرد دارای مقاومت بالایی است، بنابراین ساخت ساختمان با آجر بهمنی به صورت دائمی در این شرایط آب و هوایی امکان پذیر است.
  • این آجرها مستحکم و مقاوم در برابر فشار بالا هستند.
  • استفاده از این آجرها به دلیل وجود سوراخ در آن‌ها باعث کاهش وزن دیوار و یکپارچگی دیوار به علت عبور ملات می‌شود.
  • قابلیت دسترسی به این آجرها در هر پروژه و هر مکانی به راحتی امکان‌پذیر است.
  • مقاومت این آجرها در برابر مواد شیمیایی بالا است.
  • تحمل بار این آجرها زیاد است.

انواع آجر بهمنی

آجر بهمنی در دو نوع به کار می‌رود: سفال و نسوز. ماده سازنده این  آجرها سفال خاک رس است. این نوع از آجر بهمنی دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت است. اما این آجرها نسبت به آجرهای معمولی در برابر ضربه آسیب پذیرتر است. انواع این آجرها بسته به خاک و ترکیبات به کار رفته در تولید آن عبارت است از: رنگ سفید (زرد آجری) و قرمز (قهوه ای آجری).

آجر بهمنی نسوز دارای مقاومت چندین برابری است که به دلیل تحمل حرارت بیشتر در کوره ها است. طیف رنگی این آجرها بسته به میزان حرارت کوره، مدت زمان پخت و نوع خاک به کار رفته در تهیه آن متفاوت است. متداول ترین رنگ‌های این نوع آجرها عبارتند از سفید گرانیتی، نارنجی، قرمز، قهوه ای.

معایب آجر بهمنی

  • این آجرها عایق نیستند.
  • این آجرها از مقاومت کششی پایینی برخوردارند.
  • سطوح آجری را به سختی می‌توان تمیز کرد.
  • استفاده از این آجرها در مناطق زلزله‌خیز مناسب نیست.

کاربردهای آجر بهمنی

یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی آجر بهمنی است. زیرا این آجرها در برابر رطوبت و یخ زدگی مقاوم هستند. موارد استفاده از این آجرها عبارت است از: دیوار چینی محوطه‌ها، حصار باغ­‌ها، ویلاها، سوله­‌ها، منهول فاضلاب، حیاط خانه‌­ها و زدن سقف تیرآهن. همچنین این آجرها  را می‌توان برای نمای آجری ساختمان‌ها در اولویت‌ قرار داد.

 

فروش مصالح ساختمانی

از آنجا که قیمت مصالح ساختمانی به علت نوسانات بازار همواره در حال تغییر است شما میتوانید بهترین قیمت را از آقای مصالح دریافت نمایید.

فقط یک تماس کوتاه برای اطلاع از قیمت ها کافیست.

  1. تماس بگیرید
  2. سفارش دهید
  3. تحویل بگیرید
  4. پرداخت نمایید

در همه حال رضایت مشتری در اولویت فروش برای ما بوده است. از این رو سعی کردیم تا در همیشه بهترین و بالاترین کیفیت را در خرید مصالح ساختمانی برای شما ارائه دهیم.

فروش آجر بهمنی

آجر بهمنی دارای طیف وسیعی از کاربردها است و همیشه در سازه‌هایی که استحکام از اهمیت بالایی برخوردار است، وجود دارد. گاهی اوقات این آجرها را به نام آجرنما می‌شناسند. زیرا جلوه بخشیدن به نمای ساختمان با کمک بهترین نوع آجر است. با این حال امروزه استفاده از نمای آجری با گسترش ساخت نمای سنگی به شدت کاهش یافته است. استفاده از نمای سنگی به دلیل جریان مدگرایی حاکم بر صنعت ساخت‌وساز اتفاق افتاده است. تامین کننده‌های انواع مصالح ساختمانی به فروش آجر بهمنی با پایین‌ترین قیمت می‌پردازند. برای خرید این آجرها کافی است با فروشندگان مصالح ساختمانی تماس بگیرید.

فروش آجر – فروش شن و ماسهفروش تیغهفروش گچفروش پودر سنگ

فروش آجر بهمنی

جهت خرید آجر بهمنی و خرید مصالح ساختمانی با آقای مصالح تماس بگیرید

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

آقای مصالح را در اینستاگرام دنبال کنید

Tags: , , , , , , , , ,

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس بگیرید