خرید سیمان تهران

  1. خانه
  2. >
  3. خرید سیمان تهران

خرید سیمان تهران

خرید سیمان تهران

همه ما بارها نام سیمان را شنیده ایم اما اطلاعات کافی در رابطه با آن را نداریم، در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه اما مفید سیمان را به شما معرفی کنیم. سیمان به عنوان یکی از مهم ترین اختراعات بشر شناخته میشود که تاثیر زیادی بر روی زندگی انسان گذاشته است. سیمانی که امروزه در بسیاری از صنایع به کار گرفته می شود حاصل تلاش های زیادی است و تغییرات بنیادی ای در آن شکل گرفته است.

آقای مصالح پایین ترین قیمت در ارسال و خرید سیمان تهران را ارائه میدهد. برای قیمت سیمان تهران یک تماس تلفنی کوتاه کافیست.

بیشتر کاربرد این محصول معمولا در سازه های عمرانی می باشد، به طوری که بدون سیمان تقریبا ساختن هر گونه سازه مستحکم غیر ممکن است. خرید سیمان تهران به عنوان بزرگترین بخش، پخش کننده سیمان شناخته می شود زیرا که تهران پر جمعیت ترین شهر ایران است و بیشترین تقاضا نیژ مربوط به این شهر میباشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی دقیق سیمان ، انواع آن به همراه کاربرد هر یک را نیز شرح دهیم.

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

خرید سیمان تهران

فروش انواع سیمان

معرفی انواع سیمان

 سیمان یک نوع پودر است که از ترکیب سنگ آهک و خاک رس و همچنینی مواد افزودنی تشکیل شده است، به طور کلی خواص و ویژگی های مختلفی که در سیمان های مختلف موجود است همگی منشا در مواد افزودنی دارند.  به عبارت دیگر با اضافه کردن مواد افزودنی به سیمان ویژگی های خاص به آن القا میشود از این اصلی ترین تفاوت انواع سیمان ها نیز در مواد افزودنی به کار رفته در آنها است. در حالت جامع سیمان ها در دو دسته پرتلند و غیر پرتلند تقسیم بندی میشوند ، سیمان های دسته پرتلند از کیلینکر های اکسید آهن ، سیلیس و  آلمینیوم ساخته شده در حالی که اساس نوع دیگر مواد غیر پرتلندی است و در دو نوع منبسط شونده و آلومینیومی تولید میشوند.

سیمان های غیر پرتلندی در مواقع خاص مورد استفاده قرار میگیرند و آنچه به صورت روزمره در زندگی ما کاربرد دارد سیمان های پرتلند با انواع مواد افزودنی هستند. در این بخش قصد داریم که برخی از مهم ترین انواع سیمان های پرتلند را که هر یک دارای خواص خاص خود هستند به شما معرفی کنیم ، تا قبل از خرید سیمان تهران با آنها آشنایی کامل را داشته باشید.

مهم ترین این موارد عبارت است از :

  1. سیمان های زود سخت شونده : بخش عمده مواد تشکیل دهنده این نوع از سیمان همانند سیمان تیپ ۲ تهران معمولی است و تفاوت اصلی آنها مقدار C3S موجود می باشد ، با بیشتر کردن درصد C3S موجود در سیمان معمولی سیمان زود سخت شونده ساخته میشود که به نسبت سیمان معمولی خیلی زوتر سخت میشود. به عبارتی عمر سه روزه این نوع از سیمان برابر با عمر هفت روزه سیمان های معمولی است.
  2. سیمان تندگیر : در علم تکنولوژي بتن که سیمان بخش اصلی آن است اصطلاحات مختلفی برای بتن و سیمان تعریف میشود ، همانند گیرش ، سختی و … این موارد جدا از هم هستند و نباید اشتباه گرفته شود . با اضافه کردن مواد افزودنی به سیمان پرتلند معمولی نوع تندگیر یا گیرش سریع تولید میشود.
  3. سیمان با تولید حرارت کم : در صورتی که مقدار آلومینات موجود در سیمان پرتلند معمولی به زیر شش درصد محدود شود و مقدار C2S نیز افزایش پیدا کند سیمان کم حرارت تولید میشود.
  4. سیمان با مقاومت سولفاتی بالا : در مواقعی که ممکن است سولفات موجود در محیط کاری مشکل ایجاد کند میتوان از سیمان های مقاوم در برابر سولفات استفاده کرد تا خطرات ناشی از سولفات کاهش پیدا کند.
  5. سیمان رنگی و سفید : با اضافه کردم رنگدانه ‌های مختلف معدنی به سیمان معمولی میتوان که سیمان های رنگی تولید کرد علاوه بر این در مواقعی که سیمان قرار است در نما و معرض دید باشد میتوان از سیمان سفید که قیمت بالاتری به نسبت بقیه دارد استفاده کرد.
  6. سیمان هوازا : با اضافه کردن مواد مختلف صنعتی این نوع سیمان تولید میشود و معمولا خرید سیمان تهران هوازا به منظوری افزایش کارایی بتن است.

قیمت سیمان پزولان تهران

جهت خرید سیمان  در غرب تهران بصورت آنلاین فقط با آقای مصالح تلفنی تماس بگیرید. چرا که قیمت سیمان روزانه تغییر میکند.

سیمان تهران در آقای مصالح

کاربرد های سیمان

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که کدام یک از انواع سیمان موجود ، بهترین سیمان است؟ بدیهی است که نمیتوان بدون دانستن شرایط موجود نظر داد که کدام نوع سیمان بهتر است. چرا که هر نوع سیمان دارای خواص خاص خود است و به واسطه همین خواص موجود، برای کارهای خاص نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال سیمان های زود سخت شونده در مواقعی که نیاز به سرعت عمل است مورد استفاده قرار میگیرد. یا زمانی که فونداسیون موجود بر روی خاکی با مقدار بالای سولفات قرار دارد میتوان از سیمان های مقاوم در برابر سولفات استفاده کرد.

معمولا حرارت دهی سیمان ها یک پروسه پیچیده است به همین دلیل برای پروژه هایی که سیمان ریزی عظیم دارند، مانند سد ها، بهتر است که از نمونه سیمان های کم حرارت استفاده شود. تا زمانی که زیبایی بنا، اهمیت معماری نداشته باشد نیازی به استفاده از سیمان سفید و یا رنگی نیست. اما در مواقع خاص مانند بخش نمای ساختمان ها که در معرض دید است میتوان از سیمان های رنگی و سفید استفاده کرد. نمونه های دیگر نیز به همین صورت با توجه به خواصی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت سیمان تهران

 فروش سیمان تهران امروزه حتی به صورت آنلاین نیز میسر است اما با این حال بیشتر افراد علاقه به خرید حضوری دارند. قیمت سیمان یک مقدار منسوب است به عبارتی همانند قیمت طلا و … دارای مقداری ثابت برای هر کیسه و  هر کیلو دارد. مهم ترین فاکتور هایی که بر روی قیمت سیمان تاثیر مستقیم دارد، و هنگام خرید سیمان تهران باید به آن دقت کنید.

  1. نوع سیمان : هر چقدر سیمان خواص بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود پس سیمان های معمولی ارزان ترین نمونه هستند که برای استفاده های عادی کاربرد دارند.
  2. عیار سیمان : هر سیمان دارای عیار خاص خود است که مقدار آن بر روی قیمت تاثیر دارد.
  3. بافت سیمان: هر سیمان دارای بافت خاصی می باشد که بستگی به ترکیبات به کار رفته در آن دارد هر چقدر که بافت بهتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  4. تاریخ ساخت : معمولا تاریخ ساخت نباید بیشتر از ۱۵ روز بشود در غیر این صورت قیمت و کیفیت نزول خواهد کرد. پیشنهاد میشود از این سیمان ها استفاده نکنید زیرا کیفیت لازم را ندارند .
  5. فاکتور و گواهینامه سیمان : اگر تمامی تست های لازم بر روی سیمان صورت بگیرد قیمت آن نیز بالاتر میشود، چرا که انجام این تست ها بسیار مهم است به خصوص برای پروژه های بزرگ .

قیمت مصالح ساختمانی

با یک تماس کوتاه با آقای مصالح قیمت مصالح ساختمانی را تلفنی بگیرید. خرید مصالح ساختمانی و فروش مصالح ساختمانی با رتبه بالا در دست ماست.

فروش سیمان پزولان تهران

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید