فروش گچ سوپر متین

  1. خانه
  2. >
  3. فروش گچ سوپر متین

خرید گچ سوپر متین در مصالح ساختمانی آقای مصالح

 فروش گچ سوپر متین و فروش مصالح ساختمانی در فروشگاه آنلاین آقای مصالح

خرید گچ سوپر متین

فروش گچ سوپر متین با عاملیت گچ متین تحویل در محل با یک تماس. خرید گچ سوپر متین با کمترین نرخ حمل بار و پرداخت در محل تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده.

گچ متین یکی از برترین نوع های گچ است که امروزه در ساختمان‌سازی داخل کشور و کشورهای دیگر، به عنوان محصولی برتر و قابلیت صادراتی، به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول، در نوع های متنوعی تولید می‌شود و گچ سوپر یکی از آن ها می باشد.

گچ یکی از پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین مصالح ساختمانی است که از آن برای پوشش دیوار و سقف استفاده می‌کنند، در حال حاضر سوپر گچ متین یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین گچ‌های موجود در ایران است که دارای مصارف مختلفی برای ساختمان سازی بوده و به دلیل رنگ سفید زیبا و ناخالصی‌های کم می‌توان با اطمینان فراوان در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده کرد.

گچ به عنوان یک محصول، باید از مواد اولیه مرغوب و با استفاده ازروش های نوین تکنولوژی تولید شود تا بتواند کیفیت خوبی داشته باشد. گچ سوپر متین بهینه‌ترین شرایط تولید را داراست .

سوپر گچ متین یک نوع گچ است که در عملیات سفیدکاری، روکار و نازک‌کاری ساختمان‌ها استفاده می‌شود. اما با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های آن، می‌توان از آن در کاربردهای دیگری نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، در کارهای سبک و اجراهای موقت می‌توان از سوپر گچ متین بهره برد.

گچ متین یا گچ سوپر متین، یک نوع گچ ساختمانی است که با استفاده از سنگ گچ خالص تولید می‌شود. این نوع گچ دارای خصوصیاتی است که آن را برای کاربردهایی که نیاز به سرعت بالا و زمان کوتاه برای خشک شدن دارند، مناسب می‌سازد. سرعت تنظیم زمان تنش و مدت زمان خشک شدن گچ متین بسیار کوتاه است و به همین علت، در فرآیندهای سفیدکاری و تزئینات سطحی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در پروژه‌هایی که نیاز به اجراهای سریع و تغییرات سریع دارند، گچ متین گزینه‌ای مناسب است.

امروزه در شهرهای مختلف ایران شاهد استفاده از گچ برای ایجاد نماهای بی‌نظیر و هنرمندانه هستیم که همین موضوع نشان از اهمیت فراوان گچ در زیبایی و جذابیت خانه‌ها و ساختمان‌های مدرن و قدیمی دارد. در ادامه این مطلب سعی داریم در مورد سوپر گچ متین توضیحات کامل‌تری ارائه دهیم در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

گچ سوپر متین دارای رتبه در بین تمامی مصالح ساختمانی بوده و کاربرد فراوان آن در تمامی ساختمانها فراوان است.

مشتریان همواره به  دنبال بهترین برند گچ هستند. چرا که بهای بیشتر به ازای کیفیت بالاتر خواهد بود.

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

معرفی سوپر گچ متین

همانطور که گفته شد فروش گچ سوپر متین یکی از بهترین و مرغوب‌ترین گچ‌های موجود در ایران است که از معدن توسط دستگاه‌ ها و ماشین آلات سنگین استخراج شده و سپس به کوره‌ها منتقل می‌شود، در آنجا تحت تاثیر دمای زیاد آب آن گرفته شده و به پودر گچ تبدیل می‌شود و سپس برای مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور معمول سوپر گچ متین از کربنات کلسیم تشکیل شده است که پس از پخته شدن در کوره و تبدیل به پودر گچ در وزن‌های مختلف بسته‌ بندی شده و برای سفیدکاری و گچ زیرکار مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید سابقه استفاده از انواع گچ در کشور ایران به دوره اشکانیان برمی‌گردد و این ماده به عنوان پرکاربردترین و قدیمی ترین مصالح ساختمانی شناخته می‌شود.

کاربرد سوپر گچ متین

فروش گچ سوپر متین در صنایع مختلف کاربرد دارد اما رایج‌ترین استفاده آن مربوط به صنعت ساختمان سازی است، از کاربردهای رایج این گچ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده در حرفه‌های هنری مانند مجسمه سازی
  • استفاده در پزشکی و کارهای طبی مانند گچ گرفتن اعضای شکسته
  • ساخت قالب چینی و سرامیک
  • شیشه سازی
  • استفاده در کشاورزی جهت تهیه کودهای شیمیایی
  • سفیدکاری ساختمان و پوشش سقف و دیوارها
  • مشخص کردن اطراف زمین در هنگام پیاده کردن نقشه
  • استفاده در صنایع ریخته‌گری
  • مخلوط کردن با سیمان برای افزایش گیرایی و چسبندگی آن
  • استفاده در صنایع چینی‌سازی و سرامیک سازی
  • استفاده در صنایع کاغذسازی، پتروشیمی و چرمسازی
  • تولید عایق‌های حرارتی و صوتی
  • تولید ورقه‌های پیش ساخته برای کف و دیوارها

مزیت سوپر گچ متین

  • زیاد شدن حجم زمان سخت شدن: استفاده از گچ سوپر متین ، سطح گچ به طور کامل و یکنواخت پر می‌شود و مانع از ایجاد ترک‌ها و ورود حشرات به داخل آن می‌شود. این خاصیت بهبود دهنده‌ای برای دوام و استحکام لایه گچ است و می‌تواند به حفظ زیبایی و عمر مفید ساختمان کمک کند.
  • ضد حریق بودن: گچ سخت شده، مشابه سنگ گچ، دارای دو مولکول آب متبلور است. در صورتی که در معرض حرارت ناشی از آتش سوزی قرار گیرد، این تبلور آب از گچ جدا شده و به صورت یک لایه آبی در برابر آتش قرار می‌گیرد. این واکنش باعث می‌شود که گچ به مدت تقریباً ۲ تا ۳ ساعت مقاومت کند و از انتشار آتش به فضاهای دیگر جلوگیری کند. این خاصیت محافظتی گچ در برابر آتش را افزایش می‌دهد و آن را به عنوان یک لایه مانع در برابر انتشار حرارت استفاده می‌کند..
  •   خاصیت آکوستیک بودن: این نوع ملات، در برابر امواج صوتی، عملکرد مطلوبی دارد. حدودا ۶۰ تا ۷۰ درصد از این امواج را جذب می‌کند و از انعکاس آنها جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، مانعی برای انتشار و انعکاس ارتعاشات صوتی ایجاد می‌شود.
  • خاصیت پلاستیک بودن: نتیجه این خاصیت شکل‌پذیری گچ به شکل‌ها و نقش های زیبا به وسیله هنر گچبری می باشد. رنگ سفید این ملات که باعث رنگ‌پذیری گچ به هر نوع رنگی می‌شود همچنین رنگ سفید، رنگی آرامش‌بخش و بسیار زیباست. مقاومتش در مقابل نیروهای فشاری و کششی مقاوم بوده که برای استفاده  کردن در ساختمان کافی است.
  • قیمت مناسب
  •  فراوانی و در دسترس بودن

عوامل تاثیر گذار بر مقاومت توده

  • نوع ملات مصرفی : نوع و روش پختن آن بر مقاومت ملات تاثیر گذار می باشد.
  • درصد آب مصرفی : ملات گچ سوپر متین در محیط‌های با رطوبت بالا، زمانی بین چند هفته تا چند ماه برای سخت شدن نیاز دارد. در این شرایط، مدت زمانی که ملات گچ به مرور زمان سخت می‌شود، تدریجاً افزایش می‌یابد. همچنین، وقتی مقدار آب در ملات گچ بیشتر است، زمانی که برای خشک شدن آن لازم است نیز افزایش می‌یابد و مقاومت آن به شدت کاهش می‌یابد.
  • گرمای محیط: لایه‌های گچی که در نزدیکی لوله‌های بخاری و شومینه قرار دارند، معمولاً پس از مدتی ترک و شکاف می‌خورند. به علت گرمای مداوم، لایه‌های گچی منبسط و منقبض می‌شوند و در نتیجه آب موجود در آنها به شدت بخار می‌شود. این شرایط می‌تواند باعث تشکیل ترک‌ها و شکاف‌ها در لایه‌های گچی شود و باعث از دست دادن آب در آنها می‌شود.

قیمت گچ سوپر متین

آقای مصالح با مناسبترین قیمت گچ و قیمت گچ سوپر متین و فروش گچ سوپر متین در سراسر تهران و غرب تهران آماده ارائه خدمات میباشد.

برای بسیاری از افراد در کنار کیفیت بالا و کارکرد مناسب، قیمت سوپر گچ متین نیز از اهمیت بالایی برخوردار است بهتر است بدانید قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توانیم آن را ثابت فرض کنیم. برای مثال نوع و روش خرید، حجم خرید، درجه کیفی گچ، نوع استفاده و نوسانات موجود در بازار از اصلی‌ترین عواملی هستند که روی تعیین قیمت این گچ تاثیر گذار هستند.

به دلیل نوسانات به وجود آمده در بازار قیمت این محصول به صورت مرتب تغییر کرده و شما باید قبل از خرید از فروشنده بخواهید لیست دقیق قیمت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. معمولاً خرید عمده گچ ساوه باعث می‌شود تا شما هزینه کمتری نسبت به خرید جزئی پرداخت کنید علاوه بر این، کیفیت گچ و میزان خلوص آن نیز می‌تواند در تعیین قیمت نهایی این محصول موثر باشد.

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

مزایای استفاده از سوپر گچ متین

استفاده از گچ سوپر متین نسبت به مصالح ساختمانی دیگر دارای مزیت‌های فراوانی است، از مهمترین مزایای این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. نسبت به مصالح ساختمانی دیگر بسیار زودگیر است.
  2. در برابر حوادث طبیعی مانند آتش سوزی مقاومت فراوانی دارد.
  3. قیمت بسیار ارزانتری نسبت به دیگر ساختمانی دیگر دارد.
  4. می‌توان در بیشتر صنایع ساختمانی از آن استفاده کرد.

علاوه بر مزایای ذکر شده سوپر گچ متین دارای مزیت‌های دیگری مانند

  • جذب بالا
  • رنگ پذیری فراوان
  • مقاومت و استحکام بی نظیر

علت ترک خوردن گچ‌کاری

اغلب در ساختمان‌ها شاهدیم که سطوح گچکاری شده پس از خشک و سخت‌شدن ترک می‌خورند. این ترک‌خوردگی می‌تواند به دلایل زیر باشد:

در صورتی که مقدار گچی که در آب برای ساخت ملات استفاده می‌شود، کمتر از حد معینی باشد و نتواند پس از انبساط حجم، آب مصرف شده را به خوبی جذب کند، پس از خشک شدن ممکن است حجم ملات کاهش یابد و ترک‌ها در آن ایجاد شود. این اتفاق به دلیل کمبود آب در ملات است که باعث تغییرات حجمی نامتوازن می‌شود و منجر به تشکیل ترک‌ها می‌شود.

اگر نازکی ملات روی دیوار بیش تر از ۷ تا ۸ سانتیمتر باشد و آن را در یک نوبت بکشیم، لایه ی سطحی گچ سریع خشک می‌شوند در صورتی که لایه‌های درون ان هنوز رطوبت دارند. اگر لایه‌های درون ان نیز خشک شوند و آب آنها تبخیر شود، باید مسیری برای خروج بخار آب لایه‌های زیرین وجود داشته باشد، در غیر این صورت فشار بخار آب در لایه‌های زیرین افزایش می‌یابد و در نتیجه ممکن است ترک‌هایی در گچ شکل بگیرد.

در فصل سرما و در دماهای کمتر صفر، اگر گچ‌کاری را انجام دهیم و آب ملات قبل از تورم و سخت شدن، یخ بزند و فرآیندهای شیمیایی برای سخت شدن ملات می ایستد، پس از ذوب شدن یخ، ملات فاسد خواهد شد و قادر به ادامه انبساط نخواهد بود. در نتیجه، در سطوحی که از این ملات استفاده شده است، ترک‌ها قابل مشاهده خواهند بود

مقاومت کششی و فشاری سوپر گچ متین

جالب است بدانید مقاومت فشاری فروش گچ سوپر متین پس از خشک شدن بیش از ۳۰ کیلوگرم بر سانتی متر و مقاومت کششی آن بیش از ۵ کیلوگرم بر سانتی‌متر است که همین موضوع سبب افزایش مقاومت آن در برابر تغییرات شدید محیطی شده است و به همین جهت از آن برای پوشاندن قسمت درونی و بیرونی ساختمان‌ها استفاده می‌کنند.

مقاومت و تحمل بالای این نوع گچ در برابر هرگونه ضربه، فشار، تغییرات آب و هوایی و…. سبب ماندگاری طولانی مدت آن شده است به طوری که شما می‌توانید پس از استفاده، با خیال آسوده تا مدت‌های طولانی از ماندگاری آن مطمئن باشید. علاوه بر این به دلیل حجم بالایی که سوپر گچ متین پس از مخلوط شدن با آب پیدا می‌کند در نتیجه می‌توان از آن برای پوشاندن سطح وسیعی از دیوار یا سقف ساختمان استفاده کرد.

خرید مصالح ساختمانی

جهت خرید گچ و فروش گچ سوپر متین  و فروش مصالح ساختمانی در غرب تهران فقط با آقای مصالح تماس بگیرید

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

شرایط جوی مناسب جهت استفاده از سوپر گچ متین

بهتر است بدانید فروش گچ سوپر متین می‌تواند اکثر دماها را به راحتی تحمل کند البته بهتر است از اجرای عملیات گچ‌کاری در هنگامی که دما زیر صفر است خودداری کنید زیرا این کار باعث یخ زدن و در نتیجه فاسد شدن گچ می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید در تمام فصول و تمام دماهای به راحتی از گچ استفاده کنید.

همچنین این نوع گچ با آب در هر دمایی مخلوط شده و می‌تواند به آسانی مورد استفاده قرار بگیرد به دلیل اینکه گچ ساوه می‌تواند تمام شرایط جوی را به راحتی تحمل کرده و در کمترین زمان خشک شود، در نتیجه استفاده از آن در بیشتر صنایع مخصوصاً صنایع ساختمان سازی افزایش قابل توجهی یافته است.

چگونگی نگهداری سوپر گچ متین

توجه به شرایط و چگونگی نگهداری و فروش گچ سوپر متین به شما کمک می‌کند تا این محصول را برای مدت بیشتری نگهداری کرده و هر موقع لازم بود از آن استفاده کنید، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این محصول را در جای خشک و عاری از هرگونه رطوبت نگهداری کنید.

توجه داشته باشید مشخصات تمامی گچ‌ها باید بر روی کیسه‌های آن‌ها نوشته شده باشد، از نگهداری گچ در کیسه‌های نخی یا کیسه‌های بی‌کیفیت خودداری کرده و آن را در بسته‌بندی‌های مخصوص و مناسب نگهداری کنید. توجه داشته باشید از مخلوط کردن انواع گچ‌ها با یکدیگر خودداری کنید زیرا این کار می‌تواند باعث کاهش کیفیت آن‌ها شود.

مشخصات فنی گچ متین عبارتند از

  1. مقدار ابی که مصرف میشود: ۱۸ تا ۲۰ درصد
  2. مقدار گچ پر کردنی: ۱۳۰ تا ۱۵۰ گرم در ۱۰۰ سی سی آب
  3. میزان مقاومت فشاری بعد از ۲۴ ساعت: ۵٫۵ تا ۶٫۵ مگاپاسکال
  4. مقدار مقاومت فشاری بعد از ۷ روز: ۹٫۵ تا ۱۰٫۵ مگاپاسکال
  5. مقاومت فشاری بعد از ۲۸ روز: ۱۳٫۵ تا ۱۴٫۵ مگاپاسکال
  6. خشک شدن پس از ۳۰ دقیقه: ۴٫۵ تا ۵ درصد
  7. مقدار خشک شدن پس از ۲ ساعت: ۶ تا ۷ درصد
  8. خشک شدن پس از ۲۴ ساعت: ۲۰ تا ۲۲ درصد
  9. زمان خشک شدن پس از ۷ روز: ۶۰ تا ۶۲ درصد
  10. میزان خشک شدن پس از ۲۸ روز: ۸۵ تا ۸۷ درصد

“ما با افتخار ادعا می‌کنیم که جزء بهترین‌ها هستیم”

از سال ۱۳۸۳، فروش گچ سوپر متین با هدف تولید بهترین وبا کیفیت ترین گچ ساختمانی و صنعتی فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت همچنان تلاش می‌کند تا محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی و با کیفیت بالا تولید کند.

مزایای محصولات ما

  • کیفیت بی همتا
  • قیمت بسیار مناسب
  • شفاف بودن و خالص بودن گچ سوپر متین
  • نمایندگی در سراسر کشور
  • هزینه‌های ثابت با نرخ روز
  • صادر کننده برتر
  • نشان برتر در سال های متوالی

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

فروش گچ سوپر متین

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید