خرید آجر فشاری

folder_openمصالح ساختمانی
comment5 دیدگاه

خرید آجر فشاری

آجر فشاری یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که از ترکیب آب و خاک رس الک شده تولید می‌شود. آجر فشاری خواص شیمیایی و فیزیکی منحصربه‌فردی دارد و به‌صورت گسترده در صنعت ساختمانی استفاده می‌شود. جهت خرید آجر فشاری شاید برایتان سوال باشد که ویژگی و کاربردهای این محصول چیست؟ فروش و ارسال آجر فشاری چگونه انجام می‌شود؟ در ادامه همراه ما باشید تا ضمن پاسخ‌گویی به سوالات شما به بررسی قیمت این محصول بپردازیم.

خرید آجر فشاری بصورت تلفنی و تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده امکان پذیر است. آقای مصالح برترین سایت جهت فروش آجر فشاری و فروش مصالح ساختمانی به صورت کلی و جزئیست.

آجر فشاری چیست؟

آجر فشاری یکی از قدیمی‌ترین مصالح ساختمانی است که در زمینه‌های مختلف ساختمانی مانند دیوارچینی و طاق‌زنی کاربرد مهمی دارد. انواع آجر فشاری از ترکیب نسبت مشخصی از آب و خاک رس تولید می‌شود. آجر فشاری کاربرد مهمی در پایه‌ریزی فوندانسیون بتنی دارد.

آجر فشاری به‌دلیل اینکه با فشار انگشتان دست در قالب‌های مخصوص شکل می‌گیرد، به این نام شناخته می‌شود. از دیگر نام‌های این محصول می‌توان به آجر گری اشاره کرد.

انواع آجر

آجر در انواع زیر برای فروش موجود میباشد :

انواع آجر فشاری

آجر فشاری براساس شیوه تولید به دو دسته پرسی و دستی تقدیم می‌شود که در ادامه به‌بررسی هریک از این آجرها می‌پردازیم.

  •  آجر فشاری دستی: در این شیوه با کمک قالب‌های دستی گل رس در شکل مستطیل قرار می‌گیرد. گل رس شکل گرفته جهت خشک شدن باید حدود ۱۵ روز در هوای آزاد قرار بگیرد. البته با استفاده از کوره‌های آتشی می‌توان این زمان را به ۲ الی ۵ روز کاهش داد. آجر فشاری دستی ممکن است دارای ناهمواری درسطح خود باشد.
  •  آجر فشاری پرسی: در این روش آجر فشاری با کمک ماشین‌های پرسی و برش بلوک‌های بزرگ گلی ساخته می‌شود. در این روش گل رسی آماده شده در دستگاه قالب‌زنی قرار می‌گیرد سپس قالب بریده شده بر روی تسمه قرار گرفته و به سمت دستگاه خشک‌کن هدایت می‌شود. فرایند پرس گل با کمک دستگاه، میزان آب موجود در گل را حدود ۱۰ درصد کاهش می‌دهد. امروزه اغلب آجرهای فشاری موجود در بازار به‌کمک این روش ساخته می‌شوند.

ویژگی‌های آجر فشاری

آجر فشاری نسبت‌به دیگر آجرهای موجود در بازار مقاومت بیش‌تری دارد و استحکام بالایی را به‌سازه می‌بخشد. مهم‌ترین مشخصات این آجر را می‌توان در موارد زیر بیان کرد:

  • ساخت نمای خارجی ساختمان.
  • نسبت‌به ضربه مقاوم است.
  • قابلیت بازیابی دارد و می‌توان به‌صورت مجدد از آن استفاده کرد.
  • عایق خوبی برای گرما یا سرما نیست.
  • نسبت‌به نفوذ نم و رطوبت مقاوم است.
  • وزن مخصوص این آجر حدود ۱۸۰۰ کیلوگرم‌بر مترمکتب می‌باشد.
  • هر آجر فشاری حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد.
  • در هر تن حدود۴۸۰تا ۵۰۰ آجر وجود دارد.

کاربردهای آجر فشاری

آجر فشاری در گذشته کاربرد گسترده‌ای در تیغه چینی داشته است؛ اما اکنون انواع سفال‌های سبک جای این آجر محکم را در تیغه چینی گرفته‌اند. از مهم‌ترین کاربردهای آجر فشاری می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • جهت طاق زنی خانه‌های اسکلت فلزی
  • ساخت دیوارهای باربر که وزن بالایی را تحمل می‌کنند
  • جهت فونداسیون سازه‌های بتنی
  • جهت تیغه چینی طبقه‌های زیرزمینی

خرید مصالح ساختمانی

خرید مصالح ساختمانی در این سایت بصورت تلفنی و یا سفارش آنلاین امکانپذیر است. فقط و فقط با یک تماس کوتاه با ما اقدام به سفارش نمایید

خرید آجرخرید سیمانخرید بلوکخرید گچخرید تخته بنایی

از اینکه در کنار شما هستیم تا بتوانیم کمکی در خرید شما باشیم بسیار خوشحالیم.

کیفیت ، صداقت ، قیمت مناسب را از آقای مصالح بخواهید.

انواع آجر

انواع آجرهای موجود در بازار را براساس مشخصات ظاهری، شیوه ساخت و کاربرد می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • آجر نسوز: آجر نسوز در دمای بالاتری نسبت‌به سایر آجرها پخته می‌شود. این آجر در ساخت دودکش‌، کوره، شومینه و نمای ساختمان استفاده می‌شود.
  • آجر نما: آجر نما ظاهر برجسته و زیبایی دارد و در نمای خارجی ساختمان استفاده می‌شود. این آجر مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و حرارت دارد.
  • آجر قزاقی: آجر قزاقی ظاهر زیبا و کلاسیکی به نمای خارجی ساختمان می‌بخشد. این آجر حالت سنگی و قدیمی دارد و با نام آجر سنتی نیز شناخته می‌شود.
  • آجر آنتیک: آجر آنتیک در سطح خود ترکیبات پلیمری و نانو دارد و در برابر حرارت بسیار مقاوم است. این آجر ضمن وزن کم استحکام و عمر بالایی دارد.
  • آجر فشاری: آجر فشاری مقاومت و استحکام بالایی به سازه می‌بخشد و در تیغه چینی، طاق زنی و ساخت دیوارهای باربر کاربر دارد.
  • آجر سوراخ‌دار: این آجر با نام آجر مهندسی نیز شناخته می شود و ضمن وزن سبکی که دارد در تیغه‌چینی استفاده می‌شود. این آجر در نوع ۳ طرف نما و ۴ طرف نما ساخته می‌شود.
  • آجر سفالی: آجر سفالی بسیار سبک است و در ساخت سقف ساختمان کاربرد دارد. این آجر انواع گوناگونی از جمله دیواری و سقفی دارد.

فروش آجر فشاری

فروش آجر فشاری توسط برندهای متفاوتی در بازار انجام می‌شود. انواع آجر فشاری در کیفیت گوناگون وجود دارد. فروش آجر فشاری با دو شیوه آنلاین و حضوری انجام می‌شود.

در خرید آنلاین آجر فشاری ضمن صرفه‌جویی در هزینه و زمان، می‌توانید از خدمات پیش فروش مانند مشاوره رایگان بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر درمورد نحوه فروش آجر فشاری می‌توانید با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده  در ارتباط باشید.

برای سفارش و فروش آجر فشاری یکی از برترین سایتهای فروش آقای مصالح است شما میتوانید آجر فشاری مورد نیاز خود را بصورت کلی و جزئی با تماس با ما سفارش دهید.

ارسال آجر فشاری

خرید اینترنتی آجر فشاری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. آجر فشاری وزن بالایی دارد؛ بنابراین هزینه ارسال این محصول در فواصل طولانی بالا است.

ارسال آجر فشاری با استفاده از خودروهای باری مانند نیسان و خاور انجام می‌شود که هریک به‌ترتیب توانایی حمل ۲ و ۵ تن آجر فشاری دارند‌.

ارسال آجر فشاری بصورتهای زیر صورت میگیرد :

  • ارسال آجر فشاری با نیسان
  • ارسال آجر فشاری با خاور
  • ارسال آجر فشاری با کامیون و کمپرسی

قیمت آجر فشاری

قیمت آجر فشاری وابسته‌ به نوسانات ارزی دائم در حال تغییر است؛ اما می‌توان با توجه‌ به برخی فاکتورها قیمت این محصول را تخمین زد. خرید عمده آجر فشاری که معمولا به‌ صورت تنی انجام می‌شود، هزینه‌ خرید شما را کاهش می‌دهد. کیفیت خاک رس به‌کار رفته در تولید آجر فشاری از دیگرعوامل تعیین کننده قیمت این محصول است‌. همچنین باید در نظر داشت که قیمت این آجر در فصل‌های مختلف سال تغییر می‌کند.

به‌طورکلی آجر فشاری نسبت‌ به دیگر آجرها قیمت پایین‌تری دارد. شیوه ساخت آجر فشاری فاکتور مهمی در قیمت این محصول به‌ حساب می‌آید؛ آجر فشاری پرسی نسبت‌ به آجر فشاری دستی قیمت بالاتری دارد.

برای آگاهی از قیمت آجر فشاری و قیمت آجر سفارش آن میتوانید با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس بگیرید.

برای خرید آجر فشاری غرب تهران و سراسر تهران با تماس با ما اقدام نمایید.

آجر فشاری

آجر فشاری به روش سنتی و دستی ساخته میگردد.  آجر فشاری که به آجر زبره و آجر گری هم معروف است دارای ویژگی های زیر می باشد. وزن هر عدد آجر فشاری برابر با ۲٫۴ کیلوگرم است.

بری دریافت قیمت آجر فشاری و خرید آجر فشاری با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل نمایید.

این آجر مقاومت خوبی ندارد و از زيبايی ظاهری نيز برخوردار نيست،اما ميزان جذب آب آجرفشاری بالاست. به همين جهت معمولاً در زيركاری و سفت كاری ساختمان استفاده می شود. آجرگری در مواردی نظير ديوارهای باربر، تيغه چينی ، دورچینی فنداسیون پرکاربرد تر است.

به طور كلی گری چينی یک اصطلاح است که به  از آجركاری ای خطاب میشود كه روی آن با مصالح ديگر از قبيل: گچ، كاشی، سيمان و يا سنگ پوشيده مي شود. لیست قیمت آجرفشاری بصورت روزانه داری نوسان است.

بری دریافت قیمت آجر فشاری و خرید آجر فشاری با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل نمایید.

فروش آجر فشاری

جهت خرید آجر فشاری و خرید مصالح ساختمانی با آقای مصالح تماس بگیرید

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

آقای مصالح را در اینستاگرام دنبال کنید

Tags: , , , , , ,

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

5 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس بگیرید