فروش سیمان ساوه

  1. خانه
  2. >
  3. فروش سیمان ساوه

 فروش سیمان ساوه و فروش مصالح ساختمانی در فروشگاه آنلاین آقای مصالح

فروش سیمان ساوه

سیمان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی است که اگر چنانچه از کیفیت و جنس مرغوب برخوردار نباشد، ممکن است ساختمان و بنای مناسبی شکل نگیرد.‌ از طرفی خرید سیمان مرغوب از یک شرکت نام آشنا موجب بهتر شدن شرایط ساختمان می‌شود. شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و فروش سیمان می‌کنند.

شرکت سیمان ساوه با تولید و پخش انواع سیمان مرغوب موجب بهتر شدن کیفیت ساختمان سازی و بهتر شدن روند کار های ساختمانی شده است. فروش سیمان ساوه به صورت فله، پاکتی ممکن است باشد، افرادی که بعد مسافتی زیادی با شرکت سیمان ساوه دارند، می‌توانند با یک کلیک محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

فروش سیمان ساوه از درب کارخانه منجر به کاهش هزینه‌ها، عدم اتلاف وقت می‌شود. با این روش بسیاری از کارهای ساختمانی مرتبط با خرید و فروش سیمان تسهیل شده و رونق بازار کار هم بهتر خواهد شد.

سیمان ساوه برندی با کیفیت است که علاوه بر استحکام دارای استانداردهای لازم برای ساختمان سازی می‌باشد. این سیمان در آزمایشگاه‌های معتبر سنجیده شده و‌ پس از تست نهایی آماده فروش به خریداران شده است.

شرکت سیمان ساوه با تولید انواع سیمان و محصولات ساختمانی همواره بهترین سیمان را به مشتریان عرضه داشته است.‌

در خرید سیمان ساوه عاملیت یکی از پررنگ ترین نقشها را بازی میکند. آقای مصالح با در دست داشتن عاملیت بسیاری از سیمان ها پاین ترین و سریع ترین نرخ تحویل در محل را دارد. فروش سیمان ساوه با تماس با ما .

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

انواع سیمان ساوه چیست؟

شرکت سیمان ساوه اقدام به تولید انواع سیمان به ویژه سیمان سفید، خاکستری و سیاه نموده است که هر یک در ساختمان سازی نقش مهمی دارند. سیمان سفید محصولی با کیفیت است که از آن در ثبیت انواع کاشی به ویژه کاشی‌های مرمر، روکش دیوارها، ساخت خانه‌های شیک رومی، کف و سقف به کار گرفته می‌شود.

مراحل تولید این سیمان با سیمان معمولی یا خاکستری تفاوت دارد. در تولید این محصول برای سوخت از محصولات غیر دود زا کمک گرفته می‌شود تا رنگ سیمان تغییر نکند. نوع دیگر از سیمان ساوه سیمان خاکستری یا پرتلند است. از این سیمان به عنوان متصل کننده قسمت‌های مختلف سازه کمک گرفته می‌شود‌. از ترکیب سیمان و آب واکنش‌هایی رخ داده و یک ماده سخت شکل می‌گیرد.

فروش سیمان ساوه پرتلند برای مصارف عمومی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و میزان مصرف آن نسبت به سیمان‌های دیگر بیشتر است. از این سیمان برای ساخت راه آهن، پیاده رو، سطح سازی جاده‌ها، لوله‌های آب و ملات کمک گرفته می‌شود.نوع دیگری از سیمان خاکستری وجود دارد که به سیمان اصلاح شده معروف است. این محصول نسبت به سیمان معمولی مقاومت بیشتری داشته و در برابر تغییرات جوی، گرما، سرما و‌ رطوبت ماندگاری بالاتری دارد. خرید سیمان خاکستری برای مکان‌هایی که ممکن است دمای هوای بالایی داشته باشد، به کار می آید.

سیمان ساوه

خدمات سیمان

  • سیمان ساوه
  • فروش مصالح ساختمانی
  • فروش سیمان تهران
  • تحویل سیمان ساوه
  • پخش سیمان ساوه
  • قیمت سیمان ساوه
  • فروش سیمان تیپ ۲
  • فروش مصالح ساختمانی

ویژگی های سیمان ساوه

 سیمان ساوه یکی از پرفروش‌ترین محصولات داخلی است که از بهترین سنگ معدن تولید شده و به جهت کیفیت مناسب خریداران زیادی دارد. این محصول بسیار ریز و با کیفیت است، سیمان ساوه در برابر گرما، سرما و یخبندان شدید هم مقاومت داشته و بهترین بهره وری را به همراه دارد. هنگام خرید سیمان ساوه بهتر است به مشخصات شرکت و‌ برند تولید کننده دقت شود تا ویژگی‌های آن مطابق با سازه خریدار باشد.

سیمان های خاکستری و پرتلند برای کارهای عمومی بوده و در مقابل گرما، سرما و تغییرات جوی مناسب بوده و پس از ترکیب با آب به شدت محکم و مقاوم می‌شود. سیمان ساوه یکی از بهترین نمونه‌های سیمان است که در اغلب ساخت و سازهای کشور مورد استفاده قرار گرفته و همواره استحکام بالایی دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این سیمان می‌توان به مقاومت در برابر تهاجم سولفات‌ها و کلریدها اشاره کرد.این محصول شوره نمی زند و کربناته نمی شود. در مقابل تابش مستقیم خورشید خرد نشده و برای فونداسیون، پل و مناطقی که احتمال واکنش‌های قلیایی وجود دارد به کار گرفته می‌شود.

سیمان ساوه به ندرت ترک می خورد که ناشی از کم آبی است، این محصول دارای کار پذیری بالایی بوده و گرمازایی کمتری‌به هنگام بتن ریزی دارد. مقاومت بسیار زیادی داشته و در ساختمان‌های عظیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول چهار فصل بودن آن است، اگر به اجبار در زمستان و پاییز کار شود، ترک نخورده و ماندگار است. سیمان سفید ساوه بسیار با کیفیت بوده و برای نما و سنگ‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد

سیمان ساوه آقای مصالح

قیمت سیمان ساوه

 قیمت سیمان ساوه مانند تمام مصالح ساختمانی دیگر توابع شرایط روز و بازار است. اگر نرخ ارز و دلار افزایش یا کاهش داشته باشد، نرخ سیمان ساوه هم دچار نوسان خواهد شد. میزان تقاضا زیاد باشد، قیمت سیمان هم افزایش خواهد یافت، از طرفی تحولات بازار جهانی هم می‌تواند به طور مستقیم به روی قیمت سیمان موثر باشد. از جمله موارد دیگری که روی قیمت انواع سیمان آبیک موثر است، هزینه حمل و نقل است.

شهرهایی که دور از کارخانه‌های سیمان اقدام به خرید سیمان می‌کنند، مجبور به پرداخت هزینه ی کارگر، کرایه ماشین‌های سنگین و پول سوخت هستند. اگر میزان تقاضا برای سیمان زیاد باشد، قیمت آن روزانه افزایش خواهد داشت، از طرفی نوع خرید هم به روی قیمت موثر است. خرید عمده و از درب کارخانه باشد، دست واسطه از روی محصول کوتاه شده و قیمت اصلی به فروشنده داده می‌شود.

چنانچه افراد زیادی در خرید و فروش یک محصول دست داشته باشند، نرخ دچار بحران شده و روز به روز قیمت بالاتر خواهد رفت. قیمت پاکت های سیمان از فله گرانتر است، با توجه به اینکه نرخ پاکت هم روی قیمت سیمان موثر است، نرخ قیمت فله ارزانتر خواهد شد. خرید حضوری مم منجر به افزایش هزینه‌ها می‌شود‌، بهترین راه برای تعادل قیمت خرید و فروش عمده و به صورت آنلاین است.

قیمت سیمان به فصل کار هم وابسته است، یعنی اگر بازار کار ساختمانی رونق داشته باشد و‌ میزان ساخت و ساز زیاد باشد، نرخ آن بالاتر می‌رود. اما مهم تر این که در مناطقی از کشور ساخت و ساز و بازسازی خانه ها بیشتر بوده و قیمت هم روزانه در نوسان است.

سیمان محصولی است که به طور روزانه در زندگی امروزی به کار می‌آید، همین موضوع هم در افزایش قیمت موثر است. تحولات بازار جهانی، واردات، صادرات به کشور‌های همسایه موجب نوسان قیمت می‌شود. بهتر است خریداران این محصول را به صورت عمده و از درب کارخانه خرید کنند تا افزایش قیمت چندانی برایشان رخ ندهد.

جهت خرید سیمان سفید ساوه و قیمت سیمان ساوه در غرب تهران بصورت تلفنی و دریافت و پرداخت در محل با آقای مصالح تلفنی تماس بگیرید.

فروش سیمان ساوه

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید