فروش گچ صالح

  1. خانه
  2. >
  3. فروش گچ صالح

خرید گچ صالح در مصالح ساختمانی آقای مصالح

 فروش گچ صالح و فروش مصالح ساختمانی در فروشگاه آنلاین آقای مصالح

خرید گچ صالح

امروزه خرید گچ صالح توسط مصرف کنندگان بسیار بالا رفته و علت آن داشتن کیفیت خوب محصول می ‌باشد، به همین منظور فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

فروش گچ صالح با بهترین شرایط و ارتباط با بخش کارشناسان ما. خرید گچ صالح فوری و پرداخت در محل با یک مکالمه کوتاه تلفنی و آنلاین در محل ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده.

این گچ دارای اندازه و وزن مختلف می ‌باشد که شما می‌ توانید آن را با توجه به نیاز مصرفی خود خریداری نمایید و علاوه بر آن محصول دارای نشان استاندارد می ‌باشد که نشان دهنده کیفیت بالای آن خواهد بود.

قیمت این گچ با توجه به کیفیت خوبی که دارد مناسب بوده در نتیجه بیشتر افراد با توان مالی مختلف می ‌توانند به راحتی آن را خریداری نمایند.

در کشور عزیز ما این گچ به خوبی تولید می ‌شود در نتیجه توانسته است نیاز مصرفی افراد را به خوبی تامین نماید.

شما در خرید گچ صالح باید دقت بالایی داشته باشید، زیرا باید بدانید که گچ‌ های ریز برای مصارف گچ بری و روکار مورد استفاده قرار می ‌گیرند و گچ ‌هایی که دارای دانه‌های درشت هستند مناسب ‌ترین گزینه برای زیر کار خواهند بود.

گچ صالح را در سراسر تهران از ما بخواهید.

گچ چیست؟

شاید این سوال در ذهن بیشتر افراد به وجود آید که گچ چیست و از چه ترکیباتی ساخته شده است به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله به صورت مختصر به این موضوع بپردازیم .

ترکیبات گچ حاوی کلسیم سولفات آبدار می‌ باشد که یکی از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده در سراسر دنیا می‌ باشد.

رنگ این محصول کاملاً سفید بوده و در برخی از موارد به دلیل وجود ناخالصی ‌هایی مانند مواد آلی رس و اکسید آهن به رنگ خاکستری نیز یافت می ‌شود.

گچ یک مصالح ساختمانی بوده که از سنگ گچ تهیه می ‌شود و به صورت طبیعی و یا غیر طبیعی می ‌باشد.

این مصالح در صنعت ساختمان بسیار اهمیت دارد و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرد که قطعاً در بیشتر خانه‌ ها شاهد استفاده نمودن آن هستید.

گچ از آسیاب شدن سنگ گچ تهیه شده که به همین دلیل به آن گچ کلسینه نیز می ‌گویند که در طبیعت بسیار فراوان می ‌باشد.

یکی از مزایای منحصر به فرد این محصول به این گونه می‌ باشد که وقتی با آب مخلوط می‌ شود حجم آن به صورت قابل توجهی زیاد شده و علاوه بر آن در مقابل آتش سوزی و سایر حوادث مقاومت بالایی دارد.

از گچ علاوه بر اینکه در ساختمان استفاده می ‌کنند در صنعت پزشکی نیز مورد بهره ‌برداری قرار می‌گیرد به گونه ‌ای که برای شکسته بندی استخوان ‌ها استفاده می ‌شود.

معرفی ویژگی های گچ صالح

بهترین گچ صالح دارای ویژگی‌هایی می‌ باشد که همین امر باعث پرفروش شدن آن شده است که از جمله آن می‌ توان به داشتن قیمت ارزان و همچنین استفاده نمودن آن در زمینه‌ های مختلف اشاره نمود.

این مصالح ساختمانی نسبت به دیگر مصالح زودگیر بوده در نتیجه راندمان و سرعت کار را نیز بالاتر خواهد برد.

اما هنگام خرید گچ صالح باید به یک سری ویژگی ها دقت کنید تا بهترین محصول را خریداری کنید.

از دیگر ویژگی‌های گچ می‌توان به سبک بودن آن اشاره نمود که قطعاً یک مسئله مهم خواهد بود علاوه بر آن در برابر صدا و حرارت به عنوان یک آیه عمل می‌نماید.

با توجه به اینکه گچ‌ های صالح انعطاف پذیری خوبی دارند در نتیجه می ‌توان از آن ها برای تزیین نمای داخلی ساختمان‌ ها نیز استفاده نمود.

بهترین نوع این محصول دارای بافت بسیار نرم و یکدست بوده در نتیجه وقتی از آن استفاده می ‌کنید شما دارای سطح براق و یکنواختی خواهید بود.

گچ دارای خاصیت رنگ پذیری بسیار خوبی بوده و پس از گچ‌کاری و خشک شدن شما می‌ توانید هر نوع رنگ را بر روی آن استفاده نمایید.

در نتیجه فضا را با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ آمیزی کنید که از ویژگی‌ های بسیار خوب آن می ‌باشد.

با توجه به اینکه گچ‌ های ساختمانی بعد از خشک شدن رنگ کاملاً سفیدی به خود می ‌گیرند در نتیجه جلوه خاصی به ساختمان ‌ها می‌ دهند که یکی از بهترین مصالح ساختمان می ‌باشند.

 

انواع گچ ساختمانی

امروزه انواع مختلفی از گچ ساختمانی وارد بازار شده ‌اند که شما می ‌توانید آن را با توجه به نوع کاربرد خود خریداری کنید که هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند.

گچ سفیدکاری یا گچ سفید یک نوع از این محصول می‌باشد که برای سفیدکاری مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان گچ روکار شناخته شده می‌ باشد که در مقایسه با سایر محصولات قیمت مناسب‌ تری دارد.

  • رنگ این نوع گچ کاملاً سفید بوده و برای نازک‌ کاری و سفیدکاری استفاده می ‌شود که قدرت چسبندگی خوبی نیز دارد.

نوع دیگری از این محصول گچ میکرونیزه بوده که کاربرد بالاتری نسبت به گچ ‌های دیگر داشته و این گچ برای سفیدکاری دیوار، قالبگیری، مجسمه سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که دارای ذرات بسیار ریز می ‌باشد.

  • گچ ساتن که نوع دیگر این محصول می ‌باشد برای سفیدکاری لایه نهایی بر روی سطوح استفاده شده.

برای تولید آن از مواد افزودنی مانند پرلیت استفاده می ‌کنند که قابلیت شستشو و مقاومت خوبی در برابر خراشیدگی و همچنین رطوبت و ترک خوردگی دارد.

  • نوع دیگری از این گچ که وارد بازار شده است گچ پاششی بوده که بر روی سطوح پاشیده می ‌شود و پس از خشک شدن کاملاً یکدست بوده و مقاومت خوبی در برابر عوامل مختلفی از خود نشان می ‌دهد. گچ عاج دارای دانه ‌های بسیار نرم بوده و برای مجسمه سازی و ساخت قطعات پیش ساخته گچ مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

همچنین دارای خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی بوده که به نوبه خود منحصر به فرد می باشد.

  • گچ سیوا که نوعی دیگری از این مصالح می‌باشد نسبت به گچ‌های دیگر مقاومت بالایی دارد و انتقال صوتی و حرارتی در آن کم بوده.

که علاوه مقاومت بالا، قابل اجرا بر روی سطوح مختلف می ‌باشد و می ‌توان انواع مختلفی از رنگ ‌های روغنی و پوششی بر روی آن استفاده نمود.

قیمت گچ صالح

با توجه به اینکه قیمت گچ صالح برای تمام مصرف کنندگان مهم می ‌باشد باید بگوییم که نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

زیرا قیمت محصول کاملاً مناسب بوده به همین منظور شما با آسوده خاطر می‌توانید آن را خریداری نمایید.

آقای مصالح آماده ارائه خدمات خرید گچ و فروش گچ به شرح ذیل میباشد :

  •  قیمت گچ صالح
  • قیمت گچ
  • ارسال گچ به سراسر تهران
  • تحویل فوری گچ غرب تهران
  • توزیع گچ صالح
  • عاملیت دو نمایندگی گچ
  • ارسال گچ کلی و جزئی

مصالح ساختمانی

برای خرید مصالح ساختمان و فروش مصالح ساختمانی از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

از آنجا که قیمت مصالح ساختمانی میتواند در قیمت نهایی پروژه تاثیر داشته باشد. لذا سعی بر برآورده کردن خواسته های شما با نازلترین قیمت مصالح ساختمانی نموده ایم.

فروش گچ صالح

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید