فروش بلوک سیمانی

  1. خانه
  2. >
  3. فروش بلوک سیمانی

 فروش بلوک سیمانی و فروش مصالح ساختمانی در فروشگاه آنلاین آقای مصالح

بلوک سیمانی

فروش بلوک سیمانی و تحویل در محل با قای مصالح. بلوک سیمانی تو خالی ته پر و بلوک سیمانی تو خالی ته باز در آقای مصالح موجود است.

در بین این مصالح‌های پر کاربرد بلوک سیمانی توانسته جایگاهی ویژه‌ای را داشته باشد و در اکثر ساختمان سازی‌ها این مصالح کاربرد بسیار زیادی دارد. بلوک‌های سیمانی به شکل مستطیل هستند و حفره‌هایی در داخل این بلوک‌ها وجود دارد که برای گردش هوا و حفظ گرما و خارج کردن سرما در فصل‌های مختلف سال طراحی شده است.

یکی از عاملی که باعث شده فروش بلوک سیمانی در سال‌های اخیر افزایش یابد توجه بیش از اندازه مصرف کنندگان و داشتن مزایای بیشمارش می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را در مکان‌های مختلفی تهیه کنید که روش‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی در این زمینه به شما در خرید موفقیت آمیز کمک می‌کنند.

بسیاری از فروشندگان با فروش بلوک سیمانی توانسته‌اند به درآمد عالی برسند و برای شروع یک کارآفرینی گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. انواع مختلفی از بلوک سیمانی وجود دارد که از نظر سایز و اندازه و حتی کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند و بهتر است بدانید که از نظر قیمت نیز به عوامل‌های مختلفی بستگی دارند. بلوک‌های سیمانی برای استحکام بنای خانه بسیار توصیه شده و ناظران در هنگام بررسی ساختمان سازی توصیه می‌کنند که حتماً از بلوک‌های سیمانی استفاده کنید. تولید کنندگان ایرانی سعی دارند تا انواع مختلفی از بلوک سیمانی را با داشتن مزایای بالا و کاربرد فراوان تولید و به کشورهای دیگر صادر کنند.

کاربرد بلوک سیمانی چیست؟

فروش بلوک سیمانی بسیار افزایش یافته است که علت اصلی آن این است که این مصالح کم وزن و مستطیلی شکل کاربرد زیادی دارد که در زیر ما به چند مورد از کاربردهای آن می پردازیم.

وقتی شما در خیابان‌ها راه می‌روید می‌توانید این بلوک سیمانی را مشاهده کنید که برای جدول بندی خیابان‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

کاربرد دیگر بلوک سیمانی این است که شما می‌توانید برای ساختمان‌های چند طبقه از آن استفاده کنید چون وزن بسیار سبکی دارد و کار کردن با آن نیز بسیار آسان می‌باشد.

هنگامی که با کاربردهای بلوک سیمانی بیشتر آشنا شوید قطعاً می‌توانید آن را در زمینه‌های مختلفی استفاده کنید.

انواع بلوک سیمانی

شما میتوانید انواع بلوک سیمانی را با توجه به کاربری خود به شرح ذیل از آقای مصالح خریداری نمایید :

  • بلوک سیمانی تو خالی ته پر
  • بلوک سیمانی تو خالی ته باز
  • بلوک سیمانی در ابعاد و سایزهای متنوع

بهتر است بدانید که انواع مختلفی از بلوک سیمانی وجود دارد که به دو دسته سنگین و نیمه سنگین تقسیم می‌شود.

شما می‌توانید از بلوک‌های سیمانی نیمه سنگین برای دیوارهای پارکینگ استفاده کنید تا در برابر سیل و زلزله از خطرات جلوگیری کنید.

تیغه زنی استاندارد و اساسی در طول عمر ساختمان‌ها نقش بسیار زیادی دارد که شما می‌توانید از بلوک سیمانی برای بالا بردن عمر ساختمان‌ها استفاده کنید.

معرفی انواع بلوک سیمانی

فروش بلوک سیمانی به دلیل داشتن تنوع بالایش نسبت به مصالح‌های دیگر زبانزد می‌باشد، از این رو شما در هنگام خرید دستتان کاملاً باز می‌باشد.

اگر بخواهیم شما را با انواع بلوک سیمانی آشنا کنیم باید بگوییم که این بلوک‌ها از نظر شکل، وزن، جنس و کاربرد متنوع می‌باشند.

  1. بلوک سیمانی سنگین از نظر داشتن مقاومت بالا کاربرد بسیار زیادی دارند و بهتر است بدانید که این بلوک‌ها می‌توانند دما و حرارت بسیار بالایی را تحمل کنند. ۲
  2. نوع دیگری از بلوک سیمانی به نام بلوک‌های سبک هستند که از نظر شکل ظاهری تنوع زیادی دارند و به دلیل داشتن قطرهای زیاد برای دیوار چینی‌های حیاط مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. بلوک پلی استایرن،نوع دیگری از بلوک‌های سیمانی پرطرفداری هستند که در وسط این نوع بلوک‌ها فوم به کار رفته. از این رو برای نگهداری گرما در فصل زمستان برای ساختمان‌ها کاربرد زیادی دارند.
  4. بلوک سیمانی سقفی گزینه مناسبی برای جایگذاری در سقف ساختمان‌ها است و کسانی که می‌خواهند چند طبقه روی ساختمان اصلی بسازند گزینه‌ مناسبی است.
  5. بلوک یونولیت در عین حال که سبک می باشد مقاومت زیادی دارد و در سقف تیرچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  6. اگر بخواهیم به معرفی انواع بلوک سیمانی بپردازیم بهتر است به صورت اختصاصی درباره بلوک سفالی سقفی بپردازیم، چون این بلوک از هر جهت مورد آزمایش قرار گرفته است. شما می‌توانید هر کدام از این بلوک‌ها را بر اساس نیاز و نوع مصرف خود انتخاب کنید و همچنین بر اساس وضعیت اقتصادی خود نیز می‌توانید آنها را خریداری کنید.
  7. بلوک لیکا به عنوان یک بلوک‌های سبک شناخته شده‌اند، و به دلیل داشتن مواد اولیه با کیفیت شما می‌توانید با اطمینان بالا از آنها استفاده کنید.

شما می‌توانید انواع مختلفی از این بلوک‌ها را از آقای مصالح و از کیفیت بی‌نظیر آن در نتیجه کار بهره ببرید.

قیمت بلوک سیمانی

آقای مصالح با بهترین قیمت بلوک سیمانی آماده ارائه انواع بلوک در سراسر تهران میباشد.

قیمت بلوک سیمانی نسبت به کاربردهای بسیار زیادی که دارد بسیار مناسبی باشد، ولی بهتر است بدانید که ابعاد و اندازه و حتی عوامل‌های مختلف می‌تواند قیمت این کار را تغییر دهد.

اگر بخواهیم به صورت جدی به یکی از کاربردهای اساسی بلوک سیمانی بپردازیم می‌توانیم بگوییم که این بلوک‌ها در ساخت کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز بسیار کاربرد دارد.

شما امروزه می‌توانید با کاربرد بلوک‌های سیمانی بیشتر آشنا شوید چون انواع مختلفی از بلوک‌ها در زمینه‌های متعددی استفاده می شود.

جهت خرید و فروش انواع بلوک و بلوک سیمانی در غرب تهران فقط با آقای مصالح تماس بگیرید.

مزایا و معایب بلوک سیمانی

فروش بلوک سیمانی علاوه بر اینکه به دلیل داشتن مزایای بسیار بالایش رکورد را شکانده است، قطعاً به دلیل داشتن معایبی باعث شده بسیاری از مصرف کنندگان خود را از دست بدهد.

یکی از مزایای بلوک سیمانی سنگین این است که در هرگونه شرایط آب و هوایی از خود واکنش عالی نشان می‌دهد. یا اینکه می‌تواند در برابر قوه قاهره از جمله سیل و زلزله و حتی آتش سوزی‌های شدید عکس العمل خوبی نشان دهد و از ایجاد خسارت‌های زیاد جلوگیری کند.

به عنوان یک عایق استاندارد شناخته شده ولی در عین حال از نظر هزینه‌ها بسیار به صرفه می‌باشد. علاوه بر مزایا باید به معایب بلوک سیمانی نیز بپردازیم و اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد این است که شما باید وقت زیادی را برای این کار کنار بگذارید.

این نوع بلوک‌های سیمانی به دلیل داشتن وزن زیادش باعث شده جابجایی آن بسیار سخت باشد، از این رو بیشتر ساختمان سازها ترجیح می‌دهند از این بلوک‌ها استفاده نکنند. معایب بلوک سیمانی بسیار کم می‌باشد و تولید کنندگان سعی دارند در هنگام تولیدات بعدی خود این معایب را برطرف کنند.

خرید مصالح ساختمانی

دقت در انتخاب برند و خرید مصالح ساختمانی امری است که میتواند از صرف هزینه های بعدی جلوگیری کند.

سرعت در ارسال مصالح ساختمانی توسط ماشین های حامل نیز برای بهبود سرعت در کار بسیار ضروریست.

کیفیت در مصالح ساختمانی

بهترین خرید مصالح ساختمانی انتخاب بهترین کیفیت در نوع آن است. از آنجا که درجات متفاوتی در انواع مصالح ساختمانی وجود داردحق انتخاب دشوار است.

با راهنمایی درست و مشاوره از کارشناسان وب سایت آقای مصالح میتوانید در امر انتخاب موفق باشید.

برای آقای مصالح باعث افتخار است که به عنوان راهنما در خدمت شما باشیم.

فروش بلوک سیمانی

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید