خرید سیمان سفید ساوه

  1. خانه
  2. >
  3. خرید سیمان سفید ساوه

خرید سیمان سفید ساوه

خرید سیمان سفید ساوه

در خرید سیمان سفید ساوه عاملیت یکی از پررنگ ترین نقشها را بازی میکند. آقای مصالح با در دست داشتن عاملیت بسیاری از سیمان ها پاین ترین و سریع ترین نرخ تحویل در محل را دارد. فروش سیمان با تماس با ما .

مرغوب‌ ترین و پر مصرف‌ ترین نوع سیمان سفید که در بازار ایران وجود دارد، سیمان سفید ساوه است که فروش بالایی دارد. با توجه به اینکه قیمت سیمان سفید بسیار بالا می باشد خوب است، تا در زیر کار از ملات ماسه سیمان استفاده کنید.

اگر به‌ طور صحیح ترکیب سیمان سفید ساوه و پودر سنگ انتخاب نشود روی کار ترک می‌خورد. علاوه‌ بر آن قابلیت رنگ‌ آمیزی بر روی سطح سیمان سفید امکان‌ پذیر خواهد بود و در داخل کشور ما بیشتر نوع سیمانی که در ساختمان‌ ها کاربرد دارد همین سیمان سفید است.

برای خرید سیمان سفید ساوه می‌ توانید با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

تا بعد از دریافت راهنمایی لازم توسط مشاوران فروش مجموعه مقدار و مساحت مورد نیاز خود را برای استفاده از سیمان سفید ساوه مشخص کنید تا قیمت نهایی برای شما تعیین شود. البته برای خرید سیمان سفید ساوه راه دیگری نیز وجود دارد که آن رفتن به وب‌ سایت های مربوط به بازدید از آنها است.

خرید های اینترنتی به سهولت قابل انجام خواهد بود، کافی است تا به‌ طور دقیق ابعاد ساختمان خود را اندازه‌ گیری کنید و ببینید به چه میزان از سیمان سفید احتیاج دارید. سپس به‌ آسانی سفارش خود را ثبت کنید تا به‌ سرعت و در کمترین زمان ممکن سیمان سفید ساوه در دسترس‌ تان قرار گیرد.

خدمات سیمان

  • سیمان سفید ساوه
  • فروش مصالح ساختمانی
  • تحویل سیمان سفید ساوه
  • پخش سیمان سفید ساوه
  • قیمت سیمان سفید ساوه
  • فروش سیمان سفید
  • فروش سیمان سفید ساوه غرب تهران
  • فروش مصالح ساختمانی

مشخصات سیمان سفید ساوه

اگر می‌ خواهید بدانید سیمان سفید چیست باید به شما بگوییم که یکی از انواع سیمان‌ های موجود در بازار سیمان سفید است. که نام دیگر آن سیمان پرتلند می‌ باشد و در ساخت آن موادی که منجر به تغییر رنگ سیمان شده‌ است را حذف کرده‌ اند. این سیمان یکی از پرکاربرد ترین نوع سیمان است و در ساخت نما بسیار از آن استفاده می‌ شود.

اکسید آهن گداز آور است و درجه ی دمای پخت را به پایین‌ ترین حد خود می‌ رساند. این نقش را یکی از مواد کلرور منیزیم، گچ، اکسید آلومینیوم، شیشه، فلدسپات یا کریولیت در سیمان سفید به‌ عهده دارد.

به‌ کار گیری این مواد و نیز بهره‌ مندی از آسیاب‌ های سرامیکی در ساخت سیمان سفید بیش‌ از دو برابر سیمان معمولی هزینه ی آن را زیاد خواهد کرد. ولی در عوض سیمان سفید از نرمی بسیاری برخوردار است لذا بتنی که از آن ساخته می‌ شود. در مقایسه با بتن‌ های معمولی مقاومت بیشتری دارد و همیشه به‌ همراه سنگدانه‌ های ویژه از آن استفاده می‌ کنند. ملاتی که از سیمان سفید تولید می‌ شود باید با دقت بالا ساخته شود چون‌ که اگر در آغازین مراحل ساخت منجر به کثیفی محیط شود تمیز کردن آن بسیار سخت می‌ شود.

کاربرد های سیمان سفید

از سوی دیگر به‌ دلیل آنکه در تهیه و تولید این سیمان هزینه ی بسیار زیاد تری صرف می‌ شود در مقایسه با تولید سیمان پرتلند معمولی قیمت بیشتری دارد. خرید سیمان سفید ساوه برای استفاده در زمینه ی نماکاری ساختمان و جاهایی که به تزئینات ساختمان نیاز است، انجام می شود.

به‌ صورت کلی بیشترین کاربرد سیمان سفید در این موارد قابل بیان است:

  1. در ساخت بتن از سیمان سفید بسیار استفاده می‌ شود.
  2. در نما کاری داخلی و خارجی ساختمان‌ های مختلف بیشترین بهره‌ برداری را دارد.
  3.  میان کاشی و سرامیک هایی که در ساختمان‌ های گوناگون به‌ کار می‌ رود به‌ عنوان درزگیر استفاده می‌ شود.
  4. برای اهداف تزیینی در ساخت موانع بزرگراه‌ ها بسیار کاربرد دارد.
  5. در ساخت خانه‌ های با سبک رومی، تثبیت روکش دیوار ها، کف و سقف و کاشی‌ های مرمر هم زیاد استفاده می‌ شود.

درست است که از سیمان سفید هم مانند سیمان پرتلند معمولی در تولید انواع بتن استفاده می‌ گردد. ولی به‌ دلیل آنکه جنبه ی ظاهری در بیشتر بتن هایی که تولید می‌ شوند زیاد مهم نیست، بهتر است از این مصالح چون دارای قیمت بالایی نسبت‌ به سیمان معمولی است برای ساخت بتن از آن استفاده نکنند. چرا که بیشتر ملات‌ های ساخته‌ شده با سیمان سفید برای استفاده های با حجم پایین و یا مواد تزیینی است.

قیمت سیمان سفید

 قیمت سیمان سفید دائما در حال تغییر است.  از این رو جهت اطلاع از قیمت سیمان سفید بهتر است با تماس بگیرید.

قیمت سیمان سفید ساوه

جهت خرید سیمان سفید و قیمت سیمان سفید در غرب تهران بصورت تلفنی و دریافت و پرداخت در محل با آقای مصالح تلفنی تماس بگیرید.

یکی از شرکت‌ های شناخته‌ شده در تولید سیمان شرکت سیمان سفید ساوه است که در تولید این ماده ی اولیه ی ساخت‌ و ساز اعتبار زیادی دارد. چرا که در تولید محصولات مرغوب و کیفیت از تخصص بالایی برخوردار است. همین امر باعث شده‌ است تا پایداری و طول عمر سیمان‌ های تولید شده به وسیله ی این شرکت زیاد باشد. خرید سیمان سفید ساوه توسط بسیاری از مهندسین برای ساخت‌ و ساز های خود انتخاب می شود، و با این انتخاب تا سال‌ ها به تغییر و تعویض ساختمان‌ های خود نیازی ندارند.

برای آنکه از قیمت سیمان سفید ساوه مطلع شوید باید چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید:

  1. حمل‌ و نقل و مسافت راه: حمل‌ و نقل یکی از فاکتور هایی است که بر روی قیمت سیمان ساوه اثر می‌ گذارد و هر چقدر راه دور تر باشد به همان میزان هزینه ی بیشتری را باید پرداخت کنید. چرا که مستقیماً با حمل‌ و نقل سیمان سفید مرتبط خواهد بود.
  2. بسته‌ بندی سیمان: چگونگی بسته‌ بندی سیمان ساوه عامل دیگری است که روی قیمت اثر می‌ گذارد مثلاً باعث تغییر قیمت در سیمان ساوه درب کارخانه و قیمت روز سیمان ساوه تیپ ۲ می شود.
  3. نحوه خرید: آخرین موردی که باید بررسی کنید نحوه ی خرید سیمان سفید ساوه است چون‌ که هم امکان خرید حضوری و هم خرید اینترنتی برای شما وجود دارد.

البته ما به شما پیشنهاد می‌ دهیم که این کار را به‌ صورت اینترنتی انجام دهید تا هم به‌ لحاظ هزینه‌ ای مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر باشد و هم اینکه با سرعت بیشتری سیمان سفید ساوه را تحویل بگیرید.

برای خرید سیمان سفید ساوه می‌ توانید با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

خرید سیمان سفید ساوه

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید