فروش پنل پیش ساخته گچی

  1. خانه
  2. >
  3. فروش پنل پیش ساخته گچی

خرید پنل پیش ساخته گچی در مصالح ساختمانی آقای مصالح

فروش پنل پیش ساخته گچی و فروش مصالح ساختمانی در فروشگاه آنلاین آقای مصالح

پنل پیش ساخته گچی

به دلیل قابلیت‌های بسیار زیادی که پنل پیش ساخته گچی دارد فروش این محصول در بازارهای سراسر کشور بسیار پررونق می‌باشد.

فروش پنل پیش ساخته گچی از راه‌های مختلفی صورت می‌گیرد که مشتریان می‌توانند مطابق با میل و سلیقه خود هر کدام از راه‌ها را که می‌خواهند انتخاب نمایند.

اولین روشی که در رابطه با فروش این محصول می‌توانید بیان کنیم مربوط به فروش حضوری می‌باشد، فروش حضوری این محصول به این صورت می‌باشد که مشتریان می‌توانند از نزدیک اندازه و ابعاد دقیق این محصول را ببینند و سپس آن را خریداری نمایند.

روش فروش دیگری که امروزه بسیار مورد توجه فروشندگان و همچنین مشتریان و خریداران قرار گرفته است مربوط به فروش اینترنتی و مجازی است.

فروش اینترنتی و مجازی این محصول بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

به دلیل اینکه در فروش اینترنتی و مجازی مشتریان می‌توانند تنوع بسیار زیادی از این محصول را مشاهده کرده و محصولی را که خریداری می‌کنند درب منزل تحویل بگیرند.

پنل پیش ساخته گچی یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در ساختمان است. خرید پنل پیش ساخته گچی در سایت ما بصورت آنلاین انجام میشود.

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

اهمیت پنل پیش ساخته گچی در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های بزرگ که در آن زمان مهمترین نقش را ایفا میکند بیشتر به چشم می آید.

همچنین فروشندگان نیز می‌توانند از طریق فروش اینترنتی و مجازی با به کارگیری سرمایه اندک یک کسب و کار موفقی را برای خود داشته باشند.

از جمله دیگر مزیت‌هایی که فروش اینترنتی و مجازی این نوع پنل‌ها دارد این است که امکان مقایسه قیمت پنل‌های مختلف برای مشتریان از طریق مراجعه به صفحات گوناگون وجود دارد.

فروشندگان اینترنتی و مجازی این محصول می‌توانند با تبلیغ در صفحات پربازدید شروع به  فروش پنل پیش ساخته گچی را در مدت زمان کوتاهی بالا ببرند.

پنل پیش ساخته چیست؟

پنل پیش ساخته یک نام عمومی است که برای این نوع محصولات در نظر گرفته شده است، اگر بخواهیم در رابطه با مواد تولید کننده این محصول توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که از مخلوط آب و گچ تهیه می‌شود.

از لحاظ شکل ظاهری این پنل‌ها ظاهری شبیه به گچ‌هایی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند دارند.

تفاوت بسیار اندک این محصول نسبت به پودر گچ‌ها این می‌باشد که دانه بندی آن‌ها کمی ریزتر است.

 

پنل پیش ساخته انواع مختلفی دارد که به دلیل مزیت‌های هر کدام از آنها فروش پنل پیش ساخته گچی بسیار بالا می‌باشد.

قسمت رویی این پنل‌ها را می‌توانید با فایبرگلاس بپوشانید این عمل سبب می‌شود که زیبایی این محصول چندین برابر شود.

قابلیت نصب این محصول بسیار آسان می‌باشد و نیاز به هیچ گونه تجربه و مهارت خاصی ندارد.

 

برای اینکه این محصول به راحتی روی سطح مورد نظر نصب شود بهتر است که قبل از نصب کردن این پنل‌ها سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی باشد.

اگر بخواهیم درباره قابلیت‌های متنوع این محصول صحبت کنیم در ابتدا می‌توانیم به مهمترین قابلیت این محصول یعنی قابلیت برش آن اشاره مستقیمی داشته باشیم.

این پنل‌ها تنوع رنگ بندی بسیار بالایی دارند که مشتریان عزیز می‌توانند مطابق با طراحی‌های داخلی منازل مسکونی و ادارات از رنگ‌های ویژه و خاصی که مد نظر خودشان می‌باشد استفاده کنند.

اگر بخواهیم در رابطه با انواع پنل پیش ساخته توضیح دهیم می‌توانیم به پنل اف ام اشاره داشته باشیم.در روش ساخت این نوع پنل‌ها از الیاف و شیشه و مواد مقاوم استفاده شده است.

 

همین عامل سبب شده است این نوع پنل‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و رطوبت داشته باشند. نوع دیگری از پنل‌ها مربوط به پنل‌های گچی اف آر می‌باشد، این نوع پنل‌ها معمولاً بیشتر برای پوشش‌های تیرها و ستون‌های فولادی که در اغلب ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده می‌شود.

انواع پنل پیش ساخته گچی

پنل پیش ساخته گچی در ابعاد مناسب با فعالیت شما آماده تحویل درب پروژه شماست.

کاربرد های پنل پیش ساخته گچی

کاربرد پنل پیش ساخته گچی بسیار زیاد می‌باشد که ما در این قسمت چند مورد از مهمترین کاربردهای این محصول را خدمت شما بیان می‌کنیم.

این کاربردها به شرح زیر می‌باشد:

۱_ اولین و مهم‌ترین کاربرد این پنل‌ها استفاده کردن از آنها در دکوراسیون داخلی منازل و همچنین روکش کردن دیوارهای داخلی و ستون‌ها می‌باشد.

۲_ کاربرد دیگر این محصول در رابطه با ایجاد سقف‌های کاذب گچی می‌باشد که این محصول در این زمینه توانسته است بسیار مفید واقع شود.

۳_ امروزه در ساخت ساختمان‌های چند طبقه و برج‌ها ستون‌های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این ستون‌ها نیاز به محافظت دارند که امروزه برای عایق‌بندی و محافظت این ستون‌ها از پنل پیش ساخته گچی استفاده می‌شود.

قیمت پنل پیش ساخته گچی

فقط یا یک تماس با آقای مصالح در سراسر تهران و غرب تهران میتوانید انواع پنل پیش ساخته گچی را در محل تحویل بگیرید.

جهت خرید انواع دیوار گچی و پنل پیش ساخته گچی در غرب تهران فقط با آقای مصالح تماس بگیرید.

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

مزایا و معایب پنل پیش ساخته گچی

معایب و مزایا پنل پیش ساخته گچی بسیار زیاد می‌باشد که اگر ما بخواهیم هر کدام از آنها را به صورت کامل برای شما مورد بررسی قرار دهیم بسیار طولانی می‌شود.

اما در این قسمت به اختصار به بررسی چند مورد از مهمترین مزیت‌ها و معایب این محصول می‌پردازیم.

به دلیل اینکه این محصول بر پایه گچ و آب می‌باشد اولین و مهم‌ترین مزیتی که دارد این است که با به کارگیری این محصول ضایعات ساختمانی به حداقل می‌رسد.

از جمله دیگر مزیت‌های این محصول این است که پنل‌های پیش ساخته گچی عایق حرارتی و صوتی بسیار بالایی را در ساختمان‌ها ایجاد می‌کنند.

 

مزیت دیگر این محصول این است که وزن بسیار سبکی دارند، بنابراین قابلیت حمل و نقل و جابجایی آن بسیار آسان و راحت صورت می‌گیرد.

از آنجایی که این محصول قابلیت نصب بسیار بالایی را دارد بنابراین در مدت زمان کوتاهی اجرا می‌شود و این یکی از مزیت‌های بسیار خوب این محصول به شمار می‌آید.

یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهمی که این محصول درجه یک دارد این است که قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد.

همین عامل سبب شده است که مشتریان بتوانند هر رنگی را که مد نظر دارند با طرح‌های متنوع روی این محصول اجرا نمایند.

از جمله مهم ترین مزایای این محصول مفید قیمت پنل پیش ساخته است، به طوری که فروش پنل پیش ساخته گچی با قیمت مقرون به صرفه است و مناسب همه می باشد.

همانطور که بیان کردیم این محصول در برابر مزیت‌های بسیار زیاد دارای معایبی نیز می‌باشد، در رابطه با معایب این محصول اولین و مهم‌ترین عیبی که می‌توانیم بیان کنیم این است که این محصول از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

این امر باعث می شود که در هنگام حمل و نقل و نصب آسیب جدی به آنها وارد شود.

 

همانطور که در قسمت‌های بالا نیز گفتیم این پنل‌ها انواع مختلفی را دارند که برخی از آنها ضد آب نمی‌باشند و در برابر رطوبت می‌توانند آسیب جدی ببینند.

که همین باعث می شود در مدت زمان کوتاهی خراب شوند و هزینه‌های جبران ناپذیری را برای مشتریان ایجاد نمایند.

فروش مصالح ساختمانی

تنوع در تعداد مصالح ساختمانی بسیار زیاد است. لزوم داشتن این تنوع و موجودی مصالح ساختمانی داشتن انباری بسیار بزرگ است.

آقای مصالح با داشتن انبار بسیار بزرگ دارای تنوعی بسیاز از مصالح ساختمانی است.

همیشه اولین و آخرین تماس را با بگیرید. چرا که مفتخر به ارائه نرخ پایین جهت فروش مصالح ساختمانی هستیم.

انواع مصالح ساختمانی شامل

فروش آجر ، فروش گچ ، فروش سیمان ، فروش تیغه ، فروش آجر و فروش انواع مصالح ساختمانی.

فروش پنل پیش ساخته گچی

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید