فروش گچ درسا

  1. خانه
  2. >
  3. فروش گچ درسا

 فروش گچ درسا و فروش مصالح ساختمانی در فروشگاه آنلاین آقای مصالح

فروش گچ درسا

گچ درسا به صورت یکی از برترین گچ‌های موجود در بازار معرفی می‌شود. در صنعت ساختمان، خرید گچ یکی از مصالح پرکاربرد هست و بر اساس ویژگی هایی همانند درجه سفیدی و زمان گیرش، به گروه های های گوناگونی تقسیم می‌شود. این دسته‌بندی‌ها در استفاده‌های مختلف گچ تأثیر دارند.

فروش گچ درسا بصورت تلفنی با تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده با تحویل آنی در محل و پرداخت در محل.

درجه سفیدی گچ از معیارهای اصلی ارزیابی کیفیت آن است. گچ درجه سفیدی بالا، کیفیت بیشتری دارد و برای استفاده در دیوارها و سقف‌ها مناسب است. همچنین، گچ سفید در تولید آجرهای گچی و ایجاد تزئینات داخلی نیز استفاده می‌شود.

زمان گیرش گچ نیز مهم است. گچ در زمان تماس با آب به صورت خمیری درآمده و سپس از طریق فرآیند تصلب به شکل سخت می‌گیرد. این زمان گیرش می‌تواند متفاوت باشد و بسته به نیازهای ساختمانی، گچ‌های سریع گیرش و گچ‌های کند گیرش وجود دارند.

علاوه بر این دو فاکتور، گچ‌های مختلفی با توجه به سایر خصوصیات و استفاده‌ های متنوع دسته‌بندی می‌شوند. برخی از این استفاده‌ ها شامل ایجاد پوشش دیوارها و سقف‌ ها، ساخت آجرهای گچی، تزئینات داخلی، تهیه الاستیک‌ها و لاستیک‌های تقویت شده با گچ، و تهیه گچ‌های مورد استفاده در صنایع دیگر مانند صنایع پزشکی و غذایی است.

فروش گچ درسا توسط مشاورین سایت آقای مصالح پذیرفته میشود.

فروش گچ درسا

مرحله تولید گچ درسا

در مرحله اول تولید گچ درسا، گچ خام ابتدا به دانه‌بندی می‌شود. در این فرآیند، دانه‌های درشت تر یا همان سنگ گچ و دانه‌های ریزتر یا خاک گچ جداگانه پخته می‌شوند.

برای پخت دانه‌های درشت تر گچ، از کوره هایبرن استفاده می‌شود. کوره هایبرن یک نوع کوره پخت است که با استفاده از حرارت غیرمستقیم، گچ را پخته و آماده مصرف می‌کند. در این کوره، دانه‌های گچ در یک فضای بزرگ و با دمای بالا قرار می‌گیرند و با تدریجی کردن دمای کوره، آن‌ها را پخته می‌کنند. این فرآیند باعث تبدیل گچ خام به گچ سخت و اندکی پوک می‌شود.

با آماده شدن دانه‌های ریزتر گچ، کوره لوبرن وارد عمل می‌شود. کوره لوبرن نیز یک نوع کوره پخت است که برای پخت دانه‌های گچ ریزتر استفاده می‌شود. در این کوره، دانه‌های گچ درسا ریزتر در محفظه‌ای قرار می‌گیرند و با اعمال حرارت غیرمستقیم، به آرامی پخته می‌شوند. این فرآیند نیز باعث تبدیل گچ خام به گچ سفید و سخت می‌شود.

سپس، محصول خروجی از دو کوره (سنگ گچ و خاک گچ) جهت آسیاب به همراه یکدیگر مخلوط می‌شوند. این مرحله شامل آسیاب کردن دانه‌های گچ است.

پس از آسیاب، محصول به قسمت سپراتور انتقال می یابد. در این مرحله، با استفاده از دستگاه سپراتور، دانه‌بندی مناسبی برای محصول تولید می‌شود. این فرآیند به جداسازی دانه‌های مختلف گچ بر اساس اندازه و انتقال آنها به بخش‌های گوناگون برای بسته‌بندی مناسب می‌پردازد. در آخر، پس از بسته‌بندی، محصول آماده به بازار عرضه می‌شود.

مزایا گچ درسا

  • گچ درسا پودر بوده است و به الک کردن احتیاج ندارد.
  • رنگ  سفیدی دارد و همچنان روشنایی وشفافیت دارا می باشد.
  • مقاومت و سختی بالا ی دارد.
  • قابلیت رطوبت پذیری پایینی دارد.
  • مناسب با شرایط و آب و هوای ایران است.
  • قابلیت شستشو دارد.
  • چسبندگی بالایی دارد.

مشخصات گچ درسا

مشخصات فنی گچ درسا

  • گیرش اولیه: ۱۴ – ۱۲ دقیقه
  • گیرش ثانویه: ۲۶ – ۲۴ دقیقه

موارد مصرف

  1. گچ درسا پنج ستاره یک محصول پودر گچی است که برای انجام دادن
  2. سفیدکاری و نازک زنی و ابزار زنی و گچ بری مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید این محصول از بهترین نوع سنگ گچ و بالا ترین ماشین الات استفاده می شود تا کالایی با بهترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار استفاده کنندگان قرار بگیرد.

بهترین شرایط نگهداری

  • بدانید که گچ درسا را دور از رطوبت و بر روی پالت های چوبی یا پلاستیکی نگه داری کنید.
  • در محیط هایی که شرجی و مرطوب  است باید کالا حداکثر ظرف ۳ ماه مصرف شود و در زمان انبار کردن آن حتما روی آن را بخوبی پوشانده شود.
  • در محیط های غیر شرجی با درصد رطوبت معمولی می توان کالا را تا یک سال بدون آنکه کیفیت آنها پایین بیاید محافظت کنیم.
  • حتما پالت ها را  حداقل نیم متری از هم و از دیوار فاصله  بگذارید تا هوا در بین آنها رفت و آمد داشته باشد و بیشتر از ۲۰ کیسه را روی یک پالت بر روی هم قرار ندهید.

بهترین پیشنهاد قیمت گچ درسا

گچ درسا یکی از پرفروش ترین و برترین برند های گچ ساختمانی  هست که خرید آن با پیشنهاد قیمت بسیار مناسب، از طریق این مجموعه برای شما عزیزان مقدور می باشد. صنعت گچ یکی از صنایع پویا در کشورمان می باشد.

صدها کارخانه گچ در سراسر کشور فعالیت دارند، خود دلیلی است بر این ادعا که به عنوان قطب تولید گچ کشور لقب گرفته است، بیشتر از پنجاه واحد کوچک و بزرگ صنعتی در قسمت گچ، فعالیت داشته که مولد بهترین نوع های گچ ضد رطوبت کشور هستند.

علاوه برهزینه های بالای حمل، در بعضی منطقه ها و شهرهای ایران می توان یک یا چند برند گچ مان را یافت.

گچ درسا یکی از پرفروش ترین برندهای تولید شده در کشورمان می باشد که به علت کیفیت بسیار مرغوب، توجه بسیار زیاد مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است.

تولید گچ درسا در یکی از واحدهای صنعتی بزرگ و مدرن، تحت نظارت واحد کنترل کیفیت شکل می پذیرد.

سقف کاذب گچی با کیفیت و استانداردهای لازم در تولید این کالا رعایت می شود، آن را تبدیل به یک برند بین المللی کرده است و همچنان  قدرت رقابت با نوع های مشابه خارجی را در آن بوجود آورده است.

کارخانه تولیدکننده این گچ درسا، از سنگ گچ یکی از غنی ترین و سفید ترین معادن، استفاده می کند. مرحله های  کلی تولید عبارت از: خردایش سنگ، سرند، پخت در کوره دوار، ذخیره در کوره دم پخت و آسیاب می باشد که رعایت نکات در کلیه مراحل، سبب تولید گچ مرغوب خواهد گردید.

ماشین آلات و دستگاه های مستقر در کارخانه به صورت همیشگی تحت عملیات تعمیر و نگهداری، به روز می شود.

مزایای گچ درسا

خرید گچ درسا

محصولات شرکت ما علاوه بر مرغوبیت بالا دارای قیمت بسیار عالی میباشد

فروش گچ درسا و گچ سمنان توسط مشاورین سایت آقای مصالح پذیرفته میشود. خرید گچ درسا بصورت تلفنی با تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده با تحویل آنی در محل و پرداخت در محل.

قیمت گچ درسا

  • بهترین قیمت گچ درسا در سراسر تهران
  • بهترین قیمت گچ در غرب تهران
  • سریعترین زمان در تحویل گچ درسا
  • تحویل گچ در محل
  • خرید گچ ساوه طلایی
  • پرداخت قیمت گچ در محل
  • ارسال به سراسر تهران

فروش مصالح ساختمانی

جهت خرید انواع گچ زیرکار و خرید گچ درسا در غرب تهران فقط با ما در ارتباط باشید.

این سایت یکی از اولین وب سایتها در زمینه خرید مصالح ساختمانی و فروش مصالح ساختمانی است.

فروش گچ درسا

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید