خرید گچ زیر کار

folder_openمصالح ساختمانی
commentبدون دیدگاه

خرید گچ زیر کار

از آنجا که زیر بندی کار اهمیت دارد باید در خرید گچ زیر کار بسیار دقت نمود. گچ زیر کار به مقدار ناچیزی دانه بندی درشت تری نسبت به گچ سفیدکاری دارد و در واقع از خلوص پایین تری برخوردار است. از آنجایی که برای زیر کار معمولا با خاک سرند شده یا در بعضی موارد با خاک رس ترکیب می شود، تیرگی رنگ آن فاقد اهمیت است.
عملیات گچ کاری ساختمان، با زیرسازی آغاز می شود. پیش از سفیدکاری با گچ ساختمانی ، سطوح با ترکیب گچ زیرکار و خاک  پوشانده می شوند. در زیر لیست قیمت و تامین کنندگان  گچ زیرکار ارائه شده است که با مراجعه به آن می توانید از قیمت به روز این محصول مطلع گردید.

گچ زیرکار به‌عنوان اولین لایه در فرایند گچ‌کاری برروی انواع سطوح استفاده می‌شود و نوعی پایه اولیه و صاف برای لایه‌های بعدی ایجاد می‌کند. کیفیت گچ زیرکار از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا درصورت عدم کیفیت مناسب گچ و ایجاد ترک‌های کوچک بر سطح گچ زیرکار، فرآیند رنگ‌کاری و سفیدکاری با مشکل مواجه خواهد شد. جهت خرید گچ زیرکار شاید برایتان سوال باشد که انواع سنگ گچ کدام هستند‍؟ ویژگی‌های گچ زیرکار چبست؟ در ادامه همراه ما باشید تا ضمن پاسخ‌گویی به سوالات شما به بررسی انواع گچ زیر کار و خرید این مصالح ساختمانی بپردازیم.

خرید گچ زیر کار به قیمت کارخانه را به ما بسپارید. کارشناسان فروش گچ زیرکار در آقای مصالح درخدمت شما هستند. فقط تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده برای خرید گچ زیرکار و قیمت گچ زیرکار کافیست.

گچ چیست ؟

گچ ماده ای است معدنی که به صورت سنگ‌گچ در طبیعت موجود است. گچ ساختمانی از سنگ گچ معدنی که حالت بلوری دارد تهیه می‌شود؛ در فرایند تولید گچ هیچ‌گونه ترکیبات افزودنی به آن اضافه نمی‌شود. در کارخانه‌های مصالح ساختمانی معمولا گچ به دو صورت گچ روکار(مصارف سفیدکاری) یا گچ زیرکار(مصارف زیرکاری) تولید می‌شود.

سنگ گچ کلسیم سولفات آبدار طبیعی است و دارای فرم بلوری است . سنگ‌گچ به صورت لایه های نسبتاً ضخیم در پوسته زمین یافت می شود .

گچ‌ یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد در صنایع گوناگون بوده که البته بیشترین مصرف آن ، با توجه به ویژگی هایی که دارد  مربوط به صنعت ساختمان میباشد.

جهت در خرید گچ زیر کار و دریافت قیمت گچ زیر کار با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.

گچ از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی است که به‌منظور پوشش سقف، دیواره‌ها و کارگذاری تندیس‌های دکوراسیونی کاربرد مهمی دارد. از جمله مهم‌ترین کاربردهای گچ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایقی برای صوت و گرما.
  • تولید ورقه‌های پیش ساخته سقفی یا دیواری.
  • ساخت تندیس و مجسمه‌های تزئینی.
  • استفاده در ملات سیمانی جهت کاهش زمان گیرش.
  • گچ‌بری و سفیدکاری.
  • گچ به‌عنوان اصلی‌ترین مواد پیش‌نیاز در صنعت ظروف چینی شمرده می‌شود.
  • استفاده در صنایع قالب‌سازی و ریخته‌گری.
  • استفاده در زمینه پزشکی و شکسته‌بندی.

انواع سنگ گچ

سنگ گچ  که با نام علمی ژیپس نیز شناخته می‌شود از ترکیبات معدنی و شیمیایی گوناگونی تشکیل شده است. انواع متفاوت سنگ گچ در ساختار خود مقادیر بالایی دی‌هیدرات‌سولفات‌کلسیم دارند. سنگ‌ گچ به‌عنوان اصلی‌ترین مواد پیش‌نیاز در ساخت گچ زیرکار شمرده می‌شود. در ادامه به بررسی مهم‌ترین انواع سنگ گچ پرداخته‌ایم.

  • سنگ گچ خالص: این سنگ کاملا شفاف و بی‌رنگ است و ضمن قابلیت در عبور نور، جهت پوشش پنجره‌های قدیمی استفاده می‌شود. سنگ گچ خالص درصد فراوانی کمی در طبیعت دارد.

    سفید رنگ است و به طور خالص یافت نمی شود و بیشتر به صورت ترکیب با آهک و خاک رس یا ترکیب با کربن یا اکسید های آهن وجود دارد .

  • سنگ گچ غیربلوری: سنگ گچ غیربلوری فراوانی زیادی در طبیعت دارد و به‌دلیل ساختار خاص خود کاربرد مهمی در ساخت گچ زیرکار دارد. متشکل از هیدروسولفات کلسیم  و به صورت لایه لایه و یا به صورت سنگ ابریشمی است. بیشتر برای تولید گچ به کار می رود از فراوان ترین نوع سنگ‌گچ در طبیعت میباشد.
  • سنگ گچ بلوری: سنگ گچ بلوری ساختاری لایه‌ای دارد و ورق‌های هیدروسولفات‌کلسیم به صورت چند لایه به‌یکدیگر متصل شده‌اند.
  • سنگ گچ مرمری: این سنگ گچی با نام‌های گچ آلاباستر یا رخام گچی شناخته می‌شود. سنگ گچ مرمری به‌دلیل خواص خود بیش‌ترین کاربرد را در زمینه ساخت وسایل دکوراسیون تزئینی دارد‌. برای وسایل تزیینی کاربرد دارد.

ویژگی های گچ زیر کار

گچ زیرکار مصارف بالایی در زمینه‌های مختلف ساختمان‌سازی دارد و به‌عنوان اولین لایه پوششی بر روی سطح دیوار یا سقف قرار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین خواص و ویژگی‌های گچ زیرکار را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • مقاوم در برابر آتش
  • مقاومت گچ 
  • واکنش در برابر رطوبت 
  • عایق صدا و حرارت
  • رنگ سفید جذاب
  • ضد زنگ زدگی
  • گچ خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و همین ویژگی سبب شده است که گچ زیرکار جهت اتصال مصالح ساختمانی کاربرد داشته باشد
  • گچ زیرکار مرغوب و باکیفیت در شرایط آب‌وهوایی مختلف خاصیت چسبندگی و گیرش خود را حفظ می‌کند
  • پس از گیرش نهایی بسیار بادوام و محکم است‌
  • نسبت‌به دیگر مصالح پوششی ساختمانی قیمت بسیار پایین‌تری دارد و مقرون‌به‌صرفه است
  • گچ زیرکار را در هر موقعیت و شرایط آب‌وهوایی می‌توان اجرا کرد
  • سطح گچ زیرکار نسبت به ورود نم و رطوبت عایق است
  • این مصالح ساختمانی نسبت‌به فرکانس صوت و حرارت عایق است
  • اجرای بسیار سریعی دارد

جهت در خرید گچ زیر کار و دریافت قیمت گچ زیر کار با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده تماس حاصل فرمایید.

انواع گچ زیرکار

گچ زیرکار به‌عنوان پوشش اولیه بر روی سطوح دیواری یا سقف اجرا می‌شود و به‌طور کلی دو نوع گچ‌خاک و گچ سیوا دارد‌. هر یک از این دو نوع گچ باتوجه‌به خواص و ویژگی‌های خود در زمینه‌های گوناگونی کاربرد دارند.

  1. گچ‌خاک: گچ‌خاک با نام گچ داگا نیز شناخته می‌شود و در ترکیب خود دارای الیاف گوناگون، سنگدانه، آهک و خاک رس است‌. این گچ معمولا در دیوارهای سنگی یا دیوارهای داخلی چوبی به‌عنوان پوشش اولیه کاربر دارد و با ساختار منسجمی که دارد عایق مناسبی در برابر صدا و حرارت شمرده می‌شود. همچنین در جهت افزایش کارایی و مقاومت گچ‌خاک انواع گوناگونی از افزودنی‌ها را به این محصول اضافه می‌کنند. روغن کتان، چسب‌های طبیعی و… ازجمله این افزودنی‌ها هستند.
  2. گچ سیوا: گچ سیوا نوعی گچ زیرکار سبک وزن است که به‌عنوان اولین لایه پوششی با ضخامت کم بر روی بلوک‌های سیمانی و آجری کشیده می‌شود. گچ سیوا سرعت گیرش و اجرای بالایی دارد و  عایق مناسبی در برابر گرما و صدا محسوب می‌شود؛ همچنین گچ سیوا در برابر رطوبت و آب نفوذناپذیر است و می‌تواند سطح دیوار را به‌خوبی عایق‌بندی کند.
  3. انواع ملات گچ: یکی از رایج‌ترین شیوه‌های استفاده از گچ زیرکار ساخت ملات گچ با کمک آب است‌؛ برای این کار ابتدا گچ را با آب مخلوط کرده و پس از گیرش اولیه می‌توان ملات گچ را اجرا کرد. انواع ملات گچ شامل موارد زیر است:
  4. ملات گچ و خاک: خاک سرعت گیرش اولیه گچ را پایین می‌آورد و موجب افزایش چسبندگی آن می‌شود. وجود خاک موجب کاهش مقاومت و استحکام گچ می‌شود؛ بنابراین در مصرف آن باید حدود را رعایت کرد.
  5. ملات گچ کشته: ملات گچ کشته حتی پس از گیرش اولیه نیز بسیار نرم است و نباید اجرای این ملات را خیلی ضخیم انجام دهید. مهم‌ترین کاربرد این ملات انجام سفیدکاری دیواره‌های داخلی ساختمان است.
  6. ملات گچ و ماسه: جهت تولید ملات می‌توانید به‌جای سنگدانه‌های ریز رسی از سنگدانه‌های درشت مانند ماسه استفاده کنید. توجه کنید که وجود ماسه در مخلوط موجب افت کیفیت و چسبندگی گچ می‌شود.
  7. ملات دوغاب گچی: با اضافه کردن مقدار آب بیش‌تر به گچ می‌توانید دوغاب گچی درست کنید. دوغاب گچی کاربرد مهمی در رویه‌کشی اولیه دیوار آجری دارد.

برندهای گچ موجود در بازار

گچ ابریشم – گچ کیمیا – گچ هامون – گچ بلور ساوه – گچ خورشید سمنان – گچ سوپر متین – گچ درسا – گچ جواهر – گچ ساوه طلایی – گچ سینا سمنان – گچ ساوه – گچ حریر – گچ سمنان – گچ ساوه طلایی – گچ و خاک آماده میمیا – گچ و خاک آماده هامون

انواع ملات گچ

  • ملات گچ و خاک
  • ملات‌گچ
  • گچ مرمری
  • گچ‌و ماسه
  • گچ‌کشته

خرید و قیمت گچ زیرکار

قیمت گچ زیرکار به‌عواملی مثل نوع گچ، کیفیت، شرکت سازنده و… بستگی دارد. جهت خرید گچ زیرکار باید به همه عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول دقت ویژه داشته باشید تا بتوانید گچ زیرکار باکیفیت‌ را ضمن هزینه مناسب تهیه کنید.

کیسه گچ زیرکار در بسته‌بندی‌ها مختلف ۱۰ تا ۴۰ کیلویی وجود دارد. خرید عمده گچ هزینه نهایی را کاهش می‌دهد؛ با خرید آنلاین گچ زیرکار ضمن خریدی مطمئن، می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت گچ زیر کار را بصورت روزانه از آقای مصالح دریافت کنید. برای تحویل گچ در تهران و غرب تهران با آقای مصالح تماس بگیرید.

 

جهت خرید گچ زیر کار و فروش انواع مصالح ساختمانی با آقای مصالح تماس بگیرید

فروش مصالح ساختمانیفروش گچ ابریشمفروش گچ کیمیافروش گچ هامونفروش گچ بلور ساوهفروش گچ خورشید سمنانفروش گچ سوپر متینفروش گچ درسافروش گچ جواهرفروش گچ ساوه طلاییفروش فروش گچ سینا سمنانفروش گچ ساوهفروش گچ حریرفروش گچ سمنانفروش گچ ساوه طلاییفروش گچ و خاک آماده میمیافروش گچ و خاک آماده هامون

۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده

آقای مصالح را در اینستاگرام دنبال کنید

خرید گچ زیر کار
Tags: , , , , , ,

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس بگیرید