خرید سیمان آبیک

  1. خانه
  2. >
  3. خرید سیمان آبیک

خرید سیمان آبیک

خرید سیمان آبیک

خرید سیمان آبیک با تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده.

سیمان گردی است نرم، جاذب آب و اینکه قابلیت به هم چسباندن ذرات را به یکدیگر به وجود می آورد که در نتیجه جسم صلب و یکنواختی را پدید می آورد.

سیمان آبیک یکی از سیمان‌ های بسیار با کیفیت است که شرکت تولید کننده ی آن در زمینه ی تولید انواع سیمان تیپ ۱ آبیک، تیپ ۵، سیمان پرتلند و غیره بسیار حرفه‌ ای و موفق عمل کرده‌ است. کمپانی آبیک جزو شرکت‌ های قدرتمند و بزرگی است که افراد زیادی سهام این شرکت را خریداری کرده‌ اند. علاوه‌ بر آن شرکت آبیک نه‌ تنها در داخل کشور بلکه در بیرون از مرز های ایران هم بسیار شناخته‌ شده و نامدار می‌ باشد.

براین اساس سیمان ترکیبی است از اکسید کلسیم  با سایر اکسیدها نظیر اکسید آلومینیوم اکسید سیلیسم، اکسید آهن، اکسید منیزیم و اکسیدهای قلیائی که ترکیبی با آب را دارا می باشد و در مجاورت با هوا و همچنین در زیر آب به تدریج سخت می گردد و دارای مقاومت بالائی می شود به طوریکه در زمانی حدود ٢٨ روز که در زیر آب باشد دارای مقاومتی حداقل ٢٥٠ کیلو گرم بر سانتی متر مربع می گردد.

کسانی که به‌ دنبال خرید سیمان هستند می‌ دانند که اگر در تهیه ی سیمان مورد نیاز خود سیمان شرکت پوزلان آبیک را خریداری کنند، مزایای زیادی شامل حالشان می‌ شود که مهم‌ ترین آنها بهره‌ مندی از مرغوبیت بالای این نوع سیمان است.

انواع گوناگون سیمان آبیک به‌ صورت روزانه و در مقادیر بالا به فروش می‌ رسد. اگر قصد خرید سیمان آبیک را دارید دو راه پیش رویتان قرار دارد:

شما می‌ توانید برای خرید مدل‌ های مختلف سیمان آبیک تیپ ۲، تیپ ۵ و غیره به درب کارخانه ی سیمان آبیک بروید و آن را به‌ صورت فله ای و یا در بسته‌ بندی‌ های پنجاه کیلویی تهیه کنید. این کار بسیار ارزان‌ تر تمام می‌ شود تا اینکه بخواهید این سیمان را در بسته‌ بندی‌ های کوچک پاکتی سفارش دهید.

جهت خرید سیمان آبیک در آقای مصالح میتوانید با کارشناسان ما آقای گنجی زاده به شماره ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ تماس بگیرید.

خرید سیمان آبیک آقای مصالح

انواع سیمان آبیک

سیمان آبیک در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌ شود که در ادامه شما را با آنها آشنا می‌ کنیم.

انواع سیمان آبیک شامل این موارد می‌ شود:

  1. سیمان پرتلند آهکی: از سنگ آهک بسیار مرغوب در تهیه‌ ی این سیمان استفاده‌ شده است که به کم شدن ترک های سطحی و عمقی بتن کمک می‌ کند. علاوه‌ بر آن سیمان پرتلند آهکی درجه ی عایق بالاتری نسبت‌ به نمونه‌ های دیگر سیمان دارد و از کار پذیری بیشتری برخوردار است.
  2. سیمان پرتلند مرکب: برای اولین‌ بار این نوع از سیمان در کارخانه ی سیمان آبیک ساخته شد که در تولید آن از سنگ آهک مخصوصی به همراه پوزولان استفاده شد. از بین بردن شوره در قطعات سیمانی، بافت بسیار نرم، افزایش فوق‌ العاده ی مقاومت سایشی در سطوح سیمانی، کمتر شدن حرارت ناشی از مخلوط سیمان و آب همگی از ویژگی‌ های بارز این محصول هستند که آن را به یکی از پر فروش‌ ترین محصولات این کارخانه ی پر آوازه تبدیل کرده‌ است. برای آن دسته از افرادی که به‌ دنبال ساخت سازه‌ های پایدار هستند انتخاب سیمان پرتلند مرکب گزینه ی بسیار مناسبی است.
  3. سیمان پرتلند پوزولان: این سیمان آبیک از فرمولاسیون خاصی برخوردار است. توانسته ضمن نفوذ پذیری پایین و تحمل حرارت زیاد برای ساخت سازه‌ هایی با مقاومت بالا همچون سد به یک ماده ی اولیه عالی تبدیل شود. سیمان پوزولان ویژه نوع دیگری از این سیمان است که خرید سیمان آبیک پرتلند پوزولان برای ساخت پل‌ ها و فونداسیون به کار گرفته می‌ شود.

ویژگی های سیمان آبیک

سیمان آبیک دارای ویژگی‌ های بسیاری است که ما در این مطلب آنها را برای شما بیان خواهیم کرد. با استفاده از این نوع سیمان و حفظ کردن شرایط مشابه می‌ توان مقاومت بیشتری را در بتن ایجاد نمود. در زمان‌ هایی که یک سازه به مقاومت بالایی نیازمند است از این سیمان استفاده می‌ شود.

برای مثال در ساخت پل‌ ها، ستون‌ ها، فونداسیون، تونل و غیره می‌ توانید از سیمان آبیک پاکتی استفاده کنید. دقت داشته باشید که در محیط‌ های کلر دار و سولفاته نباید از این نوع سیمان استفاده کنید و کاری غیر مجاز می‌ باشد. وقتی‌ که از سیمان آبیک در سازه های گوناگون کمک گرفته می‌ شود نه‌ تنها مقاومت اولیه و نهایی بتن افزایش می‌ یابد بلکه امکان بارگذاری سریع تر در سازه‌ ها، قالب برداری و کاهش میزان مصرف جهت دسترسی به یک عیار ثابت در بتن نیز فراهم می‌ شود.

ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد سیمان آبیک عبارت هستند از:

  1. رشد مقاومتی مناسب.
  2. ساخت ملات و بتن های با مقاومت بالا.
  3. استحکام مکانیکی و فیزیکی بسیار عالی.
  4. مقاومت فشاری مناسب.
  5. مناسب جهت اجرای ستون و سقف های بتنی.

سیمان آبیک اولین تولید کننده ی سیمان پرتلند مرکب در داخل کشور است و کلیه ی محصولاتی که تولید می‌ کند گواهینامه ی ایزو دارند. همچنین توانسته است طی سه سال متوالی تندیس بهترین محصول را کسب کند. ولی با وجود تمامی ویژگی‌ های مثبت در این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و خرید سیمان آبیک برای خریداران بسیار به صرفه است.

فروش سیمان آبیک در آقای مصالح

قیمت سیمان آبیک

سیمان آبیک یکی از مرغوب‌ ترین انواع سیمان موجود در داخل کشور است که از آن برای ساخت بتن استفاده می‌ کنند. تمام افرادی که در این زمینه به فعالیت می‌ پردازند جزء مشتریان ثابت این نوع از سیمان هستند. قیمت سیمان آبیک با توجه به اینکه از چه نوعی باشد مثلاً تیپ ۲ باشد یا تیپ ۵ باشد متفاوت خواهد بود. مثلاً سیمان آبیک تیپ ۲ قیمت گران‌ تری نسبت‌ به نمونه‌ های مشابه اش دارد و آن‌ هم به‌ علت نوع بسته‌ بندی این محصول است.

کیسه‌ های سیمان آبیک تیپ ۲ از پلی پروپیلن ساخته‌ شده است که در مقابل رطوبت سیمان را حفظ می‌ کند و مانع نفوذ آب به داخل کیسه‌ ها می شود. در نتیجه اگر کیسه‌ های سیمان مدت زیادی داخل انبار باقی بمانند دچار فساد نمی‌ شود.

اگر می‌ خواهید خرید سیمان آبیک تیپ ۲ برایتان ارزان‌ تر تمام شود بهتر است به‌ جای خرید سیمان پاکتی به‌ صورت فله ای آن را از درب کارخانه خریداری کنید، که هم به شکل عمده و هم خرده به فروش می‌ رسد. سیمان آبیک تیپ ۵ در داخل بازار به دو صورت پاکت‌ های پنجاه کیلویی و فله ای وجود دارد. مشتریان گرامی و آنهایی که به‌ کار ساخت‌ و ساز مشغول هستند هر کدام را که تمایل داشته باشند می‌ توانند خریداری کنند.

گاهی اوقات به‌ علت توقف یا کاهش تولید سیمان و نیز کمبود مواد اولیه در بازه‌ های زمانی خاص سیمان آبیک به میزان لازم وجود ندارد و همین موضوع باعث افزایش قیمت سیمان آبیک می‌ گردد.

خرید سیمان آبیک با تماس با ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ گنجی زاده.

فروش سیمان پوزلان آبیک

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید