خرید سیمان نایین

  1. خانه
  2. >
  3. خرید سیمان نایین

خرید سیمان نایین

سیمان نایین

سیمان نایین یکی از پرطرفدارترین نوع از انواع سیمان است. فروش سیمان تیپ ۲ نایین بصورت آنلاین و تلفنی انجام میشود. برای خرید سیمان نایین تماس بگیرید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین مصالح ساختمانی، سیمان است که در مراکز مختلفی در ایران مانند کارخانه نایین تولید می‌شود. برای خرید سیمان نایین به صورت مستقیم می‌توان به کارخانه مراجعه کرد و یا اینترنتی آن را سفارش داد و درب محل تحویل گرفت. سیمان در این کارخانه با فناوری و تکنولوژی جدید به صورت انبوه و عمده تولید شده و علاوه بر تامین بازار داخلی، به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود و یک قطب اقتصادی مهم به شمار می‌آید. در کارخانه نایین، سیمان مطابق تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک بدون دخالت انسان تولید می‌شود و در وزن های مختلف روانه بازار فروش می‌گردد.

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

سیمان پودری است که از ترکیب چندین ماده شیمیایی به دست می‌آید و برای اتصال و استحکام سازه‌ها در ساختمان سازی به کار می‌رود. برای استفاده، باید آن را با آب مخلوط کرد تا شکل خمیری به خود بگیرد و با کمک شن یا ماسه برای چسباندن آجر، بلوک، سنگ و غیره از آن بهره‌مند شد. در واقع سیمان را می‌توان نوعی چسب دائمی تلقی کرد که برای چسباندن مواد جامد به کار گرفته می‌شود و در ساختمان سازی جایگاه ویژه‌ای دارد. ماندگاری و طول عمر این محصول بسیار زیاد است و برای مدت‌های طولانی می‌توان آن را نگهداری کرد به شرط اینکه با آب برخورد نکند.

از آنجا که معادن سیمان در نزدیکی کارخانه قرار دارد ظرفیت تولید این کارخانه نیز بسیار بالا میباشد.

انواع سیمان چیست؟

همان طور که اشاره کردیم سیمان در ساختمان سازی نقش کلیدی و بسیار مهم دارد در واقع ساختمان بر پایه آن بنا می‌شود. از آن جایی که انواع سیمان در بازار وجود دارد در هنگام خرید سیمان نایین باید دقت کرد و محصول دلخواه و مد نظر را انتخاب و خریداری نمود. پرکاربردترین نوع سیمان، پرتلند معمولی نام دارد که برای تهیه بتن به کار می‌رود، بتن در واقع ملات اصلی برای اتصال سازه‌ها در ساختمان سازی است. سیمان پرتلند پوزولانی نوع دیگری از سیمان است که با افزودن گچ به پرتلند معمولی به دست می‌آید.

به دلیل استقامت زیادی که دارد برای بتن ریزی در زیر آب و ساخت سد، پل و اسکله به کار می‌رود. از انواع دیگر سیمان، می‌توان به سیمان زودگیر اشاره کرد از آن برای جاده سازی و بتن‌های پیش ساخته استفاده می‌شود. سپس  در روزهای اول ترکیب با آب به سرعت سخت شده و مقاومت بسیار زیادی دارد. سیمان کم حرارت نوع دیگری است که از ترک خوردن بتن در حرارت جلوگیری می‌کند.

این ویژگی برای ساخت سد بسیار مهم است چون در هنگام سد سازی اشعه و گرمای خورشید می‌تواند آسیب جدی ایجاد کند از این رو، این سیمان مانند یک محافظ قوی عمل می‌کند. اگر در تهیه سیمان پرتلند معمولی از سنگ آهک استفاده نشود، سیمان سفید به وجود می‌آید که برای تزئین نمای بیرونی ساختمان به کار می‌رود.  همچنین این سیمان به همراه پودر سنگ برای درزگیری کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نوع دیگری از سیمان برای تزیین ساختمان نیز وجود دارد که به سیمان رنگی معروف است و با افزودن دانه‌های رنگی تولید شده و زیبایی خاصی به ساختمان می‌بخشد.

قیمت سیمان نایین

قیمت سیمان نایین را میتوان فقط با نازلترین قیمت از آقای مصالح بخواهید. برای خرید سیمان بهترین قیمت را از ما بخواهید.

ازآنجا که قیمت سیمان هر روز تفییر میکند لذا جهت اطلاع از قیمت سیمان بهتر است با تماس بگیرید.

کاربرد سیمان

کاربرد سیمان در زمینه های مختلف بسیار متنوع و گوناگون است در واقع این محصول، یکی از پرمصرف‌ترین فرآورده‌های شیمیایی محسوب می‌شود، و در هنگام خرید سیمان نایین با توجه به نوع کاربرد باید آن را انتخاب نمود. مهمترین و اصلی ترین کاربرد این محصول در ساختمان سازی است که به عنوان یک ملات مقاوم برای چسباندن انواع مواد جامد به کار گرفته می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهای آن، ایجاد استحکام لوله‌ها و عایق بندی آن‌ها در برابر نفوذ آب است. این فرآورده مقاومت زیادی دارد و پس از سخت شدن خاصیت ضد آب پیدا کرده از این رو، برای بند کشی و درزگیری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد دیگر سیمان در تهیه ملات گچ کاری است از این فرایند در ساختمان سازی به عنوان زیر کار و تزئینات سقف، دیوار و غیره استفاده می‌شود.

به دلیل اینکه سیمان مقاومت زیادی دارد و در شرایط مختلف محیطی به سهولت می‌توان از آن استفاده کرد، از این رو برای ساخت پل، تونل، سد نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد. مواد اولیه به کار رفته در تهیه سیمان آن را به یک محصول بی نظیر با کارایی زیاد تبدیل کرده است که برای سازه‌های مقاوم در برابر گرما، سرما و مواد شیمیایی می‌توان از آن بهره گرفت. بتن ساختمانی یکی از مصالح اصلی انواع ساختمان است که از ترکیب سیمان، آب، شن و ماسه به دست می‌آید و موارد استفاده آن بسیار وسیع و گسترده می‌باشد.

خرید سیمان نایین

خرید مصالح ساختمانی

جهت خرید سیمان و سیمان تیپ ۲ نایین در غرب تهران بصورت آنلاین فقط با آقای مصالح تلفنی تماس بگیرید.

در صورت نیاز به سرویسهای ویژه و یا اطلاع از قیمت مصالح ساختمانی دیگر با مشاوران ما تماس بگیرید. با استفاده از راهنماییهای ما اقدام به خرید مصالح ساختمانی نمایید.

نکات خرید سیمان باکیفیت

در هنگام خرید سیمان نایین باید به نکاتی توجه نمود که در ادامه به بررسی و شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. قیمت سیمان یکی از موارد قابل ملاحظه در زمان خرید است که تحت تاثیر فاکتورهای مختلف، در نوسان می‌باشد.

مسلما سیمان درجه یک و باکیفیت، گران قیمت تر است و برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود و می‌توان انتظار کارایی و استقامت بالا را نیز داشت. سیمان باکیفیت، دارای عیار و گریدهای استاندارد است که این فاکتور توسط کارشناسان مجرب قابل تشخیص و ارزیابی می‌باشد از این جهت، توصیه می‌شود برای خرید به فروشندگان معتبر مراجعه نمایید.

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید سیمان باکیفیت باید مد نظر قرار داد نحوه بسته بندی است بر روی کیسه‌های سیمان تاریخ تولید، وزن، علامت استاندارد و غیره درج شده است که باید به آن‌ها دقت نمایید. بهترین زمان استفاده از سیمان، ۹۰ روز بعد از تولید می‌باشد هر چه زمان تولید و استفاده طولانی شود، مقاومت و کیفیت آن کاهش خواهد یافت.

رنگ سیمان از دیگر عواملی است که در هنگام خرید باید مد نظر قرار داد، سیمان برای ساخت و ساز خاکستری و برای تزئین باید سفید باشد. سیمان درجه یک بدون سنگ و کلوخ و کاملا خالص می‌باشد و اگر آن را در دست بگیرید احساس خنکی خواهید کرد.

برای تعیین میزان خلوص سیمان، می‌توانید آن را داخل یک ظرف آب بریزید، اگر قبل از اینکه به شکل خمیر درآید مدتی بر روی آب شناور ماند مطمئن باشید که محصول با کیفیتی را انتخاب کرده‌اید. این ماده از دیرباز تا کنون در ساختمان سازی نقش اساسی و مهم داشته و همچنان در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار پرکاربرد و پرمصرف می‌باشد.

سیمان نایین

قیمت مصالح ساختمانی

قیمت مصالح ساختمانی در پایین ترین سطح و با بهترین کیفیت توسط ما ارائه میگردد. فروش مصالح ساختمانی تخصص ماست.

قیمت سیمان ، قیمت گچ ، قیمت بلوک ، قیمت تیغه سفالی ، قیمت آجر فشاری ، قیمت آجر ، قیمت پرلیت ، قیمت گروت ، قیمت قیر

فروش سیمان تیپ 2 نایین

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید