خرید سیمان سپاهان

  1. خانه
  2. >
  3. خرید سیمان سپاهان

خرید سیمان سپاهان

فروش سیمان سپاهان توسط مشاورین آقای مصالح. برای خرید سیمان  سپاهان فقط یک تماس کافیست .

با کارشناس فروش ما آقای گنجی زاده ۰۹۱۲۱۹۶۵۵۳۵ در تماس باشید.

خرید سیمان سپاهان

سیمان از جمله مصالح بسیار پرکاربرد و ضروری در ساخت و ساز می‌باشد که از دیرباز تا کنون برای ساختمان‌های مجلل یا کوچک مورد استفاده قرار گرفته است. آن در پروژه‌های عظیم ساختمانی تا بنایی جزیی منازل یا نماکاری بسیار پرمصرف و پرکاربرد است و جزء اصلی‌ترین مصالح محسوب می‌شود.

میزان کیفیت و خلوص آن بسیار حائز اهمیت و مهم است از این رو، در هنگام خرید باید دقت نمود و محصولی بسیار مرغوب را خریداری کرد. سیمان سپاهان یکی از بهترین انواع سیمان است که در صنعت ساختمان سازی برای مهندسان نامی آشنا می‌باشد و از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شود. برای خرید سیمان سپاهان می‌توان به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام کرد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

برای خرید حضوری می‌توان به کارخانه‌های تولیدی یا مراکز توزیع مراجعه کرد و میزان مورد نظر سیمان را خریداری نمود البته این نوع خرید برای افرادی مناسب است که مشکل تردد یا دوری مسافت ندارند. اما نوع دیگری از خرید وجود دارد که امروزه بسیار رایج و پر رونق شده است و آن خرید آنلاین و غیر حضوری است که در این نوع، فقط کافیست به سایت های معتبر مراجعه نمایید و با بررسی انواع مختلف سیمان و مقایسه قیمت‌ها، سیمان در حجم دلخواه را سفارش دهید و در اسرع وقت درب محل تحویل بگیرید.

سیمان سپاهان علاوه بر اینکه، تأمین کننده بازار داخلی است، به عنوان یک محصول صادراتی به سایر کشورها صادر شده و یک قطب اقتصادی محسوب می‌گردد. این محصول را هم به صورت فله و هم بسته بندی می‌توان تهیه و خریداری کرد البته برای ماندگاری بیشتر باید شرایط نگهداری ایده‌آل آن فراهم باشد. علاوه بر اینکه از سیمان به عنوان شالوده بنا می‌توان استفاده کرد، از آن برای نمای خارجی ساختمان نیز می‌توان بهره‌مند شد.

به همین جهت در بین مصالح ساختمانی، جایگاه ویژه‌ای دارد و در تمام ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید سیمان سپاهان

خرید سیمان

فروش سیمان و خرید سیمان در سرویسهای آقای مصالح امکانپذیر است. خدمات سیمان شامل :

  • سیمان تیپ ۵ سپاهان 
  • سیمان تیپ ۲ سپاهان 
  • ضدسولفات سپاهان
  • خرید سیمان
  • قیمت سیمان
  • تیپ ۲ سیمان
  • فروش سیمان سپاهان
  • فروش انواع سپاهان
  • قیمت روز سیمان سپاهان
  • حمل سیمان
  • توزیع سیمان
  • خرید سیمان غرب تهران

تاریخچه شرکت سیمان سپاهان

شرکت سیمان سپاهان یکی از مراکز مهم و قدیمی با سابقه درخشان در زمینه تولید سیمان است که در سال ۱۳۴۸ در اصفهان تاسیس شد و همچنان بی رقیب می‌باشد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی جدید و دستگاه‌های بسیار پیشرفته، سیمان در حجم زیاد و به صورت انبوه تولید می‌کند که با استانداردهای جهانی کاملا مطابقت دارد. از این جهت، در کل دنیا نامی آشنا و شناخته شده است و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این شرکت انواع مختلف سیمان با توجه به نوع کاربرد تولید می‌شود که در داخل کشور به عنوان یک صنعت برگزیده و منتخب شناخته شده و مورد پسند مهندسان و سازندگان قرار می‌گیرد. این مرکز چندین خط تولید در حال فعالیت هستند که نیروهای زبده و متخصص بر آن‌ها نظارت دارند و با تکنولوژی روز تغییر می‌کنند.

شرکت سیمان شعبات متعددی در شهرهای مختلف دارد که برای سهولت در خرید سیمان سپاهان می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد و سیمان را در میزان و نوع دلخواه سفارش داد. در آن از سرباره ذوب آهن برای ارتقای کیفیت محصول تولیدی استفاده می‌شود که این امر، یک مزیت مهم برای تولیدات به شمار می‌رود و سبب شده این شرکت همچنان بی رقیب باشد.

تمام مراحل تولید، بسته بندی و غیره توسط ماشین‌های تمام اتوماتیک بدون دخالت انسان انجام می‌شود. فرایند تولید این محصول با تهیه مواد اولیه سنگ آهک و خاک رس آغاز می‌شود. سپس این مواد با آب و در نهایت گچ مخلوط شده و طی چندین مرحله به سیمان مبدل می‌گردند. اما گاهی اوقات فرایند تولید به صورت خشک و بدون آب نیز انجام می‌شود و به جای آب از مواد مانند کلینکر، خاکستر زغال سنگ و غیره استفاده می‌شود.

در این کارخانه آزمایشگاه بسیار مجهز و پیشرفته‌ای وجود دارد که کارشناسان، کیفیت محصولات تولیدی را ارزیابی کرده و با بررسی های دقیق اجازه خروج محصول را می‌دهند. سیمان در این شرکت در پاکت‌هایی با اندازه و سایز مختلف تولید می‌شود که بر روی آن‌ها، اطلاعاتی مانند وزن، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و غیره درج می‌شود و در هنگام خرید، کمک بسزایی به خریداران می‌کند.

مشخصات سیمان سپاهان

قیمت سیمان سپاهان

جهت خرید سیمان و اطلاع از قیمت سیمان در غرب تهران بصورت آنلاین فقط با آقای مصالح تلفنی تماس بگیرید.

در زمان خرید سیمان سپاهان علاوه بر کیفیت، قیمت آن نیز مهم می‌باشد قیمت سیمان سپاهان تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند و در نوسان است که به اختصار آن‌ها را بیان می‌کنیم. میزان فروش از جمله مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت است اگر شما این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری نمایید مسلما نسبت به خرید جزیی، ارزان‌تر خواهد بود.

در بعضی مواقع این سیمان به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر صادر می‌شود که در این هنگام هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن افزوده می‌شود و گران قیمت تر خواهد بود. اندازه و حجم سیمان نیز از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت می‌باشد اگر سیمان در بسته‌های بزرگ‌تر بسته بندی شود نسبت به پاکت‌های کوچک‌تر، گران قیمت تر خواهد بود.

از دیگر عواملی که بر قیمت تاثیر دارد، نوع سیمان است در واقع هر نوعی، قیمت خاص خود را دارد. برای اطلاع از قیمت روز سیمان، می‌توانید به سایت های اینترنتی یا مراکز فروش مراجعه نمایید و با آگاهی کامل، سیمان در نوع و حجم دلخواه را خریداری کنید و از آن برای ساخت انواع مختلف ساختمان‌ها بهره‌مند شوید.

همان طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم این فرآورده به صورت بسته بندی و فله عرضه می‌شود که نوع فله ای آن ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه می‌باشد که با توجه به میزان بودجه می‌توان آن را خریداری کرد. در این مقاله تا حدودی با سیمان سپاهان، مشخصات و کاربرد آن آشنا شدیم، در واقع سیمان شالوده و اساس تمام ساختمان‌ها می‌باشد. شرکت سپاهان یک مرکز قوی و بی رقیب در زمینه تولید انواع مختلف سیمان است که هم در داخل و هم خارج از کشور بسیار خوشنام می‌باشد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، افراد زیادی به صورت دائمی و همیشگی از آن خرید می‌کنند.

مشخصات سیمان سپاهان

در هنگام خرید سیمان سپاهان، باید دقت کافی نمود تا بتوان محصول اصلی و با کیفیت را خریداری کرد، چون کیفیت و مرغوبیت آن نقش بسزایی در ساختمان سازی دارد. به همین جهت در ادامه قصد داریم مشخصات سیمان سپاهان را بیان کنیم، پس برای آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.

یکی از مشخصات بارز این سیمان، میزان خلوص است که تشخیص آن، کاری نسبتا دشوار بوده و کارشناسان می‌توانند آن را تشخیص دهند این محصول عاری از هر گونه ناخالصی می‌باشد. این سیمان از نظر کیفی و کمی تایید شده است و دارای علامت استاندارد می‌باشد که این امر، برای خریداران بسیار اهمیت دارد.

از دیگر مشخصات این محصول، بسته بندی آن می‌باشد که در اندازه‌های مختلف انجام می‌شود و بسیار با کیفیت است. این بسته بندی نیز در کارخانه توسط ماشین آلات مکانیکی انجام می‌شود و به عنوان محافظ عمل می‌کند از این رو، از آسیب سیمان جلوگیری می‌نماید. در واقع با آن، به سهولت می‌توان سیمان را برای مسافت‌های طولانی و حتی کشورهای خارجی جابه‌جا و ارسال کرد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان مقاومت زیاد آن را بیان کرد، برای ساخت و ساز بعد از اینکه با آب مخلوط شد، کاملا سفت و محکم می‌شود و به همین دلیل برای سالیان سال به عنوان پی ساختمان می‌توان از آن استفاده کرد. تنوع زیاد آن، یکی دیگر از مشخصات مهم می‌باشد که مورد استقبال زیاد سازندگان قرار دارد و به راحتی می‌توانند سیمان مورد نظر خود را تهیه کنند.

این سیمان بافت منسجم و محکمی دارد به همین جهت مورد علاقه و پسند بسیاری از خریداران قرار گرفته است و به صورت تن، آن را سفارش می‌دهند. علاوه بر اینکه این محصول طبق استانداردهای جهانی تولید می‌شود، محل نگهداری آن نیز کاملا استاندارد بوده و بدون هیچ گونه آسیب یا مشکلی روانه بازار فروش می‌شود. اگر چه کیفیت این محصول بسیار بالا است اما از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد به همین دلیل، در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

انواع سیمان سپاهان

انواع سیمان سپاهان

انواع سیمان در بازار بسیار متنوع و گوناگون هستند از این رو، در زمان خرید سیمان سپاهان باید دقت کرد و با توجه به محل و نوع کاربرد بهترین را انتخاب نمود. سیمان سپاهان به شرح زیر هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند و در مکان ویژه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیمان پرتلند نوع ۴۲۵ _۱ محصولی است که در ساخت ستون، پل، سقف و غیره به کار می‌رود مقاومت زیادی دارد و سریع خشک می‌شود.

سیمان پرتلند ۳۲۵_۱ نوع دیگری است که مقاومت بسیار بالایی دارد و در ساخت سازه‌های بتنی، مخازن آب، سد و غیره می‌توان از آن استفاده کرد اما برای محیط‌هایی که مستعد خورندگی هستند، مناسب نمی‌باشد.vسیمان پرتلند نوع ۲ نسبت به نوع ۱ مقاومت بیشتری دارد و در محیط‌های بسیار گرم، بهترین گزینه می‌باشد.bسیمان پرتلند ضد سولفات سرباره‌ای محصول دیگری است که در این مرکز تولید می‌شود نفوذپذیری به داخل آن بسیار کم است و از مقاومت خوبی در برابر کلر و سولفات برخوردار است به همین دلیل از خوردگی مصالح فلزی جلوگیری می‌کند.

سیمان پرتلند نوع ۵ نوع دیگری است که باید در محیط‌های مرطوب و خورنده مانند فونداسیون سازه‌های دریایی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع برای کارایی بهتر و با توجه به شرایط محیط باید سیمان مناسب را تهیه و خریداری کرد و این انتخاب بسیار مهم می‌باشد.

قیمت مصالح ساختمانی

قیمت مصالح ساختمانی را تلفنی از ما بخواهید.

  • فروش مصالح ساختمانی
  • خرید مصالح ساختمانی
  • قیمت مصالح ساختمانی
  • برندهای معتبر مصالح ساختمانی
  • خرید مصالح ساختمانی زیر قیمت بازار
  • تحویل مصالح ساختمانی

آقای مصالح همواره پشتیبان شما در هزینه هاست.

فروش سیمان تیپ 5 سپاهان

سوالات متداول

بسته به نوع سفارش و فاصله ما از محل پروژه این زمان متفاوت بوده اما معمولا کمتر از ۱۲ ساعت است

از آنجا که تعداد ماشینهای حمل بار بسیار زیاد است برای رضایت مشتری سعی شده تا از سرویسهای اقتصادی برای کرایه حمل استفاده شود.

از آنجایی که آقای مصالح دارای عاملیت بسیاری از مصالح ساختمانی است تمامی قیمتها به قیمت درب کارخانه عرضه میگردد.

فهرست
تماس بگیرید